Boomerang Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg skulle egentlig reise 5 uker med noen venner på den transmongolske jernbanen i sommer, men det viste seg å passe dårlig med planene til arbeidsgiver. Dermed har jeg nå 3 uker ferie fra starten av juni, men verken reisefølge eller reisemål. Det eneste jeg vet er at jeg har lyst til å reise et sted, gjerne utenfor Europa. Jeg tenkte en stund på den transsibirske på 3 uker, men har blitt fortalt at det er altfor kort tid å gjøre det på egenhånd. Har også tenkt litt på Nord-India og Nepal, men jeg er usikker på hvor lett det er å ta seg fram i denne regionen. Liker opplevelsesferier framfor rene strandferier. Har tidligere reist jorda rundt hvor jeg besøkte Sørøst-Asia (Singapore, Thailand, Laos, Kambodsja, Vietnam, Sør-Kina, HK), sørlige Afrika (Joburg, Botswana, Zimbabwe) og Sør-Amerika (Brasil, Paraguay, Peru, Bolivia). Tips til reisemål? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du vært og sett Machu Picchu? Ikke akkurat en 3-ukers reise, men virker som noe som er verdt å få med seg. Jeg har selv tenkt meg dit. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, var der for to år siden. Fantastisk! Har det faktisk som bakgrunnsbilde på PCen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå