Gå til innhold

Skjermkort til bærbare

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en sammenligning av de forskjellige skjermkortene til bærbare der ute? Går litt i surr for meg, tar litt lang tid å google alle... Her er de jeg vet om:

- Nvidia GeForce 8600 GS

- Nvidia GeForce 8600M GT

- Nvidia GeForce 8400 GT?

- GeForce 8700M

- X3100? intel?

- etc...

Hvilke modeller klarer å dra Command & conquer 3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en sammenligning av de forskjellige skjermkortene til bærbare der ute? Går litt i surr for meg, tar litt lang tid å google alle... Her er de jeg vet om:

- Nvidia GeForce 8600 GS

- Nvidia GeForce 8600M GT

- Nvidia GeForce 8400 GT?

- GeForce 8700M

- X3100? intel?

- etc...

Hvilke modeller klarer å dra Command & conquer 3?

sjekk ut denne lista. http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphi...List.844.0.html

Har selv ett mobility radeon x1800 med 256 minne og henter 256 fra pcen og det kan jeg spille Crysis på helt greit. Crysis anbefalte meg faktisk medium setting 1024x768. Har bare 1.86 cpu så det ble til at jeg skrudde oppløsning til 1280x720 og det meste på low, funker fint det:)! Faktisk ikke så mye dårligere enn mitt stasjonære 7800gt kort. Siden command & conquer ikke akkurat krever 60 fps så skulle nok de fleste av de du lister opp (bortsett fra intels sitt) gå helt ok.

Edit: Gå for 8600 eller bedre, ser ikke ut som 8400 yter noe særlig

Endret av aleksnor
Lenke til kommentar

Supert! Akkurat det jeg så etter :) Sitter her på PC-en til dama, en Multicom Compal IFL91 15.4" WXGA X3100 256MB... Kjapp prosessor (T7100), men i følge den lista er jo skjermkortet ræva :) Trodde det var helt ok da jeg hjalp hun å kjøpe PC-en :)Her funker ikke C&C3 med alt på minimum en gang... Blir ny pc no ja :-D

Lenke til kommentar
det av dem som yter best, er 8700m gt, men det finnes ikke for salg i Norge da.

Fælt så bastant du var i ditt svar, enda du ikke har undersøkt det engang?

8700 selges i DELL XPS 1730, både som enkelt kort og SLI-konfigurasjon

link

Det var latterlig liten prisforskjell på disse to da. 300 kr ekstra da får du bedre cpu , ett ekstra skjermkort og større harddisk. Vil se han idioten eller værtfall få en sms fra han som synes det er fornuftig å spare hele tre hundre lapper.

Lenke til kommentar
det av dem som yter best, er 8700m gt, men det finnes ikke for salg i Norge da.

Fælt så bastant du var i ditt svar, enda du ikke har undersøkt det engang?

8700 selges i DELL XPS 1730, både som enkelt kort og SLI-konfigurasjon

link

Det var latterlig liten prisforskjell på disse to da. 300 kr ekstra da får du bedre cpu , ett ekstra skjermkort og større harddisk. Vil se han idioten eller værtfall få en sms fra han som synes det er fornuftig å spare hele tre hundre lapper.

Hehehehe :!:

Just do it... -er enig i hva man bør velge der, men for den som er redd for batteriet sitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...