Empire of the Sub Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hunter: Aimed Shot: Sikteskudd Snaketrap: Slangefelle Freezetrap: Frysefelle Firetrap: Brannfelle Scattershot: Spredningskudd /Hagleskudd Aspect of the Cheetah: Aspektet av Rovdyret (?) Autoshot: Automatisk skudd Wingclip: Vingklipp Warrior: Hamstring - Saktedrag (?) Second Wind - Andregradsvind (?) Mage Arcane Intellect - Mystisk intellekt Mage Armor - Magi Beskyttelse Dampen Magic - Fuktig magikk Arcane Explosion - Mystisk Eksplosjon Frost Nova - Is nova Polymorph - Sauforvandling Fireball - Brannball Pyroblast - Pyropang Spellsteal - Stjel kraft Conjure food - Lag mat Conjure water - Lag vann Conjure mana emerald - Lag mana emerald. Summon Water Elemental - Få vanndyr Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ville heller tat Leopardens aspekt på Aspect of the Cheetah. Og Slangereir på Snake trap. Jeg mener værtfall at snikmorder ikke er dekkende for hva Rogue klassen har utviklet seg til å bli. De er en snikmorder, men ikke akkurat bare det. Daggers er blitt ganske obsolete, som er veldig "snikmorder"(utenom 1 specc, som jeg værtfall føler veldig få er. Mace ftw?) Tyv er vel heller ikke dekkende. Er tyver folk som dreper folk for gøy?:/ ikke alle værtfall. Derfor var Kjeltring et forslag fordi det er litt diffust, det kan være så mangt. Han er en slu jævel, som bruker alle midler for å få det som han vil. En skikkelig kjeltring:) Kan vi ikke bare kalle han Jack Sparrow? Endret 24. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ville heller tat Leopardens aspekt på Aspect of the Cheetah. Og Slangereir på Snake trap. Eller Gepardens Aspekt, siden det faktsik stemmer. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Aspect of the Cheetah: Aspektet av Rovdyret (?) Hvorfor ikke bruke Geoparden(eller et annet raskt dyr) her, og bruke "Rovdyr" eller et liknende ord på Aspect of the Beast? Dampen Magic - Fuktig magikk Det her blir vel feil bruk av "fuktig"? Ville heller brukt "demp" eller noe liknende. Polymorph - Sauforvandling Den lo jeg godt av^^, Poly betyr vel noe i retningen "ynkelig". Vanskelig å finne noe bra norsk navn på den spellen:( Summon Water Elemental - Få vanndyr Ville heller gått for noe som er nevnt tidligere i tråden her. "Tilkall Vann Elemental" eller noe i den retningen:) Men takk for initiativ^^, <3 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Nå er jo "poly" et gresk ord som på norsk oversettes til "mange". Men en god oversettelse på polymorph kommer jeg allikevel ikke på i farta! Endret 24. januar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er vel kjeltring eller skøyer som er den eksakte oversettelsen for rogue, synes skøyer er veldig festlig Jeg har en nivå 70 adrenalin jag skøyer O_o Endret 24. januar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hehe, skøyer xD hahaha^^, Synes fortsatt Kjeltring er det beste forslaget fortsatt:) Lenke til kommentar
squonk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Å "morphe" noe er jo å forvandle noe.. Så "Sauforvandling" er jo ikke heeelt borte, selv om det høres rart ut.. Om jeg polymorpher deg, så forvandler jeg deg til noe ynkelig. Finnes vel ikke noe nøyaktig ord for dette på norsk, men ord som Transfigurasjon, Forvandle, Saue (Jepp, her lager vi nye verb^^) kan vel brukes, siden det bare er for gøy uansett. En rogue er en sniker.. En feig sniker! Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Da svarer jeg med å Skjilpadde deg:O hehehe, artig artig^^ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og jeg... griser deg...? Lenke til kommentar
squonk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Frost Nova - Is-røtter (Nova kan ikke oversettes til noe annet enn nova, men man må jo se på egenskapene til en formel og ikke bare navnet) Frostbolt - Isprosjektil Ice Lance - Is lanse Water Elemental - Vannelement Ice Barrier - Kuldeskjold Cone of Cold - Kuldekjegle Cold Snap - Kjølig knips (Litt direkte, men høres gøy ut^^) Ice Block - Igloo:P Hehe.. Blir vel Isklump Icy Veins - Kaldt blod (kalde vener blir for lettvint) Faen, bør jobbe litt.. Endret 24. januar 2008 av squonk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Icy Veins ville jeg satt til Fryst Blod, mens jeg ville satt Cold Blood til Kaldt blod Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og akkurat derfor oversettes ikke spill til norsk. Lenke til kommentar
squonk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og akkurat derfor oversettes ikke spill til norsk. Nei, nei.. Det er derfor det er så fordømt moro^^ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Orb of the Soul-Eater = Kula tel sjel-etern Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Orb of Deception - Bedraget's kule / Kule av bedrag Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En jeg gikk i klasse med noen år tilbake kalte alltid rouge for "snikejævel" Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Icy Veins= Isbelagte Blodårer Lenke til kommentar
squonk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha.. Jeg slenger meg på "Snikejævel"! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mage Arcane Intellect - Mystisk intellekt Mage Armor - Magi Beskyttelse Dampen Magic - Fuktig magikk Arcane Explosion - Mystisk Eksplosjon Frost Nova - Is nova Polymorph - Sauforvandling Fireball - Brannball Pyroblast - Pyropang Spellsteal - Stjel kraft Conjure food - Lag mat Conjure water - Lag vann Conjure mana emerald - Lag mana emerald. Summon Water Elemental - Få vanndyr KINKY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå