HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei sann. Har litt trøbbel med xbox360'n min. Ikveld satt jeg og spilte COD4 på live og så plutselig flimmret skjermen åsså ble den svart... Slo av xboxen og sjekka kablene baki tv'n og i xboxen, og de satt fint... Startet opp spillet igjen og etter ca. 5min. ble den svart igjen. Jeg kan fortsatt skyte og dø i spillet og sånn men ser ingenting. Sjermen blir svart også kommer "intet signal" ikonet på tv'n min opp, men det forsvinner etter hvert. Jeg har også prøvd å gå fra spillet og inn i dashboard og da kommer bildet tilbake. Og forsvinner når jeg spiller igjen. Noen som kan komme med noen teorier eller løsninger på problemet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hva med lyden? Hviklen videotilkoblingskabel og oppløsning bruker du? Endret 21. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hva med lyden? Hviklen videotilkoblingskabel og oppløsning bruker du? Jeg bruker komponent tilkoblingen Lyden kjører jeg gjennom fiberoptiskog den er der selv om bildet blir svart. Jeg brukerl 720p, men har også prøvd 1080i. Bildet klikker på begge. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har det gått em stund siden jeg først fikk problemet. Og det er fortsatt sånn at skjermen blir svart etter litt spilling(under en halvtime). Noen som har opplevd dette selv, eller har såppas insikt at de vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også opplevd det, men det var med den første xboxen. Det er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan jeg fikk løst det. Tror muligens jeg bare bytta til VGA kabel (mye bedre bilde). Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har også opplevd det, men det var med den første xboxen. Det er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan jeg fikk løst det. Tror muligens jeg bare bytta til VGA kabel (mye bedre bilde). Finns det VGA kabel til Xbox360? Og det får jeg kjøpt, hvor?? Da har jeg funnet ut at dem har det over alt, så da stikker jeg og kjøper det. og da håper jeg det årner seg... Takk for hjelpen. Endret 21. januar 2008 av lortonge Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har jeg prøvd med VGA kabel også, men med samme resultat... Skjermen blir svart etter noen minutter... Flere tips til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Og nå får jeg ikke bilde i heletatt... Verken på VGA, komponent eller skart.... Håper jeg ikke må kjøpe ny.... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er nok gpu'en som er gått, jeg opplevede noe lignende med min. Skjermbildet lignet først en plasma screensaver altså korrupt bilde, kunne fortsatt spille, men når jeg skrudde den av og på igjen fikk jeg ikke noe bilde. Måtte la den stå å avkjøle seg ett par minutter før jeg kunne skru den på å få bilde igjen. Til slutt gikk ikke dette heller og jeg fikk ikke bildet i det hele tatt. Venter nå på å få den sendt inn til service. Dette skjedde med elite'en, en rar ting jeg la merke til var att hver gang jeg startet den opp så gikk viftene på fullt en stund før de dempet seg. Slik har den vært siden jeg kjøpte den. På core'en min så var det ikke slik, men fikk etter en stund samme skjerm korrupsjon på den og da gikk også viftene opp på full guffe ved oppstart. Denne hadde jeg gjort x-clamp modden på og jeg løste problemet på denne ved å stramme skruene som festet kjøleribbene ekstra hardt. Den har nå vært stabil i ett par uker . Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Er nok gpu'en som er gått, jeg opplevede noe lignende med min.Skjermbildet lignet først en plasma screensaver altså korrupt bilde, kunne fortsatt spille, men når jeg skrudde den av og på igjen fikk jeg ikke noe bilde. Måtte la den stå å avkjøle seg ett par minutter før jeg kunne skru den på å få bilde igjen. Til slutt gikk ikke dette heller og jeg fikk ikke bildet i det hele tatt. Venter nå på å få den sendt inn til service. Dette skjedde med elite'en, en rar ting jeg la merke til var att hver gang jeg startet den opp så gikk viftene på fullt en stund før de dempet seg. Slik har den vært siden jeg kjøpte den. På core'en min så var det ikke slik, men fikk etter en stund samme skjerm korrupsjon på den og da gikk også viftene opp på full guffe ved oppstart. Denne hadde jeg gjort x-clamp modden på og jeg løste problemet på denne ved å stramme skruene som festet kjøleribbene ekstra hardt. Den har nå vært stabil i ett par uker . Så da må jeg kjøpe ny maskin da? Eller går d an å kjøpe GPU og skifte selv? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare ta kontakt med Microsoft på telefon 800 14 174 eller 23162554 fra mobiltelefon, så reparerer de konsollen gratis for deg. Hvis du har moddet konsollen så tror jeg nok ikke de reparerer gratis. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 En annen ting er at jeg ikke har noe "red ring of death"...Skal det ikke være det når det er noe feil?? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En annen ting er at jeg ikke har noe "red ring of death"...Skal det ikke være det når det er noe feil?? Jeg opplevde ikke rrod med eliten. Hvis du ikke har garanti bør du prøve å fikse den selv. Sjekk ut denne guiden her. Gå også inn på denne siden å les om de forskjellige moddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå