RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei, Hver gang jeg prøver å forsøke å kjøre en "boot-defragmentering" med Diskeeper Pro Premier, så får jeg alltid en "unhandled exception 0XC000005" melding etter ett par prosent av "stage 2". Hver gang jeg setter i gang en "boot-defrag" med Diskeeper aktiverer jeg "Defragment the paging file", "Defragment the master file table" og "Run the system "CHKDSK" utility before defragmentation. Først fullfører den Scan disk sjekken, uten problemer. Restarter Så starter selve defragmenteringen, og da starter den med "Stage1" hvor den stopper på 12% da jeg får beskjed om at "MTF is not fragmented". Så går den videre til "Stage2" Hvor den altså nesten med engang får feilmeldingen "unhandled exception 0XC000005" Og da restarter bare maskinen seg igjen, og starter opp som normalt. Men hele boot-defragmentasjonen har jo ikke blitt ferdig. Det er jo egentlig Stage1, Stage2, Stage3, Stage4 og Stage5 om den hadde klart å fullføre. Men siden det kommer en feilmelding i stage2 så kommer den seg aldri videre til de tre siste. Hva er det som er problemet? Hvordan kan jeg få kjørt en vellykket boot-defrag? Kjører altså siste versjon av Diskeeper Pro Premier (v12.0.758.0) Og jeg har en fullstendig oppdatert Windows XP Professional 32bit (Engelsk / Internasjonal) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 du bør kanskje kontakte kundeservicen. fra tidligere erfaring vet jeg at de svarer ganske fort. man oppretter en eget profil ( hvis man ikke ha dette fra tidligere kjøp ) da logger man seg inn med email adresse og en passord. forklarer feilen og få svar innen en dag. her er siden: https://www.diskeeper.com/profile/9075013.a...mp;RID=&Id= lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå