ronndi Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/14/361596.html en ok hevn :smile: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hehe, på tide av de begynner å ta igjen nå. Go opera ? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Men det går jo bare ut over Opera brukerne dette, tar poenget men jeg tror jeg hadde blitt litt småirritert hvis jeg brukte opera og måtte innom MSN av en eller annen grunn. Men er nå aldri innom den siden så... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Men det går jo bare ut over Opera brukerne dette, tar poenget men jeg tror jeg hadde blitt litt småirritert hvis jeg brukte opera og måtte innom MSN av en eller annen grunn. Men er nå aldri innom den siden så... Du må laste ned en spesialversion av opera får at det skal funke. Med vanlig versioner kommer msn opp som normalt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hehe.. leste det der i går.. morro saker.. lasta ned bork edition av opera bare for å lese msn.com se det her Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Microsoft = Idioter jævla selvdiggere selv bruker jeg IE, syns det er best, men de kan ikke tro at de kan bestemme over andre da, hva de skal bruke osv.. IDIOT-MS Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Microsoft = Idioter Nei da de er ikke idioter, men feige som ikke liker konkuranse. Har ikke sansen for måten de gjør det på, derfor kaller eg dem heller feige. Eg og bruker IE6, men det er fordi eg er vant med å bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå