ZoDz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk endelig tid til å lete igjennom trickebildene jeg tokk under EXG(Elverum Christmas Gathering). Dette ble da det beste og jeg har lyst til å vite hva jeg kunne gjort bedre. Større verson: http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=22...9031&size=l Exif: Brennevidde 18mm Iso-400 Lukekrtid 1/60 (WTF TENKTE JEG PÅ HER???) Blenderoning f/4 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg skulle gjerne sett deg litt nærmere motivet og gjerne at bildet var tatt mot en mindre rotete bakgrunn. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det ble nok noe rotete for meg. Personen som hopper blir dessverre litt "utdradd", og bakgrunnen dominerer alt for mye. Om du skal ha så rotete bakgrunn hadde det vært en fordel om personen som hopper her hadde hatt farger i klærne. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Takker for svar. Tenkte ikke helt på det der og da men men^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå