Gå til innhold

Dual Shock 3 fra VGP


axe_puzzle

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Dual Shock 3 kontroll fra videogameplus. har hatt den i en dag og den har ligget stille på bordet mitt. nå funker ikke lenger den høyre sticka å bruke horisontalt. noen som har hatt liknende problemer, og hva kan jeg gjøre med denne i forhold til videogameplus? må jeg bare kjøpe en ny, eller hvordan funker dette?

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en Dual Shock 3 kontroll fra videogameplus. har hatt den i en dag og den har ligget stille på bordet mitt. nå funker ikke lenger den høyre sticka å bruke horisontalt. noen som har hatt liknende problemer, og hva kan jeg gjøre med denne i forhold til videogameplus? må jeg bare kjøpe en ny, eller hvordan funker dette?

 

takker for svar!

 

 

Hei!

 

Har akkurat samme problem på min første som jeg kjøpte fra Ebay. Høyre stick funker ikke opp/ned, bare brukt den i kanskje 3 timer.

 

Klarte å krangle meg til å få igjen penga for den, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den nå..

Lenke til kommentar

hehe, hadde tenkt til å sende dem mail, men ville bare sjekke om noen her hadde en løsning så jeg evt kunne sluppet det. men nå har jeg dog sendt en mail og fikk svar tilbake allerede et par timer etterpå.

 

Vel, svaret jeg fikk var som følger:

 

"Hello Axel,

 

That issue is under warrnaty so you can return it for an exchange.

 

Sorry for the inconvience, please send the controller back to :

 

 

Videogamesplus

934 Wilson Ave

Toronto, Ontario

M3K1E7

Canada

 

I will send out the replacement when it arrives.

 

Please include order number and situation.

 

Please send the game back with a low value and as a gift.

 

Thanks,

 

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA"

 

Makan til side =) rask tilbakemelding, god service og garantier og herlige priser! Deilig at PS3 spillene + DS spill er sonefrie =) Hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...