axe_puzzle Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjøpte en Dual Shock 3 kontroll fra videogameplus. har hatt den i en dag og den har ligget stille på bordet mitt. nå funker ikke lenger den høyre sticka å bruke horisontalt. noen som har hatt liknende problemer, og hva kan jeg gjøre med denne i forhold til videogameplus? må jeg bare kjøpe en ny, eller hvordan funker dette? takker for svar! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjøpte en Dual Shock 3 kontroll fra videogameplus. har hatt den i en dag og den har ligget stille på bordet mitt. nå funker ikke lenger den høyre sticka å bruke horisontalt. noen som har hatt liknende problemer, og hva kan jeg gjøre med denne i forhold til videogameplus? må jeg bare kjøpe en ny, eller hvordan funker dette? takker for svar! Hei! Har akkurat samme problem på min første som jeg kjøpte fra Ebay. Høyre stick funker ikke opp/ned, bare brukt den i kanskje 3 timer. Klarte å krangle meg til å få igjen penga for den, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den nå.. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 ok, men får jeg noe igjen for den når den er kjøpt via videogameplus? har de noen form for policy rundt dette? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmmm, bare en vill idè her. Hva om du kanskje sender en mail til vgp og spør om dem direkte? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skriv en mail.... Og la oss få høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 hehe, hadde tenkt til å sende dem mail, men ville bare sjekke om noen her hadde en løsning så jeg evt kunne sluppet det. men nå har jeg dog sendt en mail og fikk svar tilbake allerede et par timer etterpå. Vel, svaret jeg fikk var som følger: "Hello Axel, That issue is under warrnaty so you can return it for an exchange. Sorry for the inconvience, please send the controller back to : Videogamesplus 934 Wilson Ave Toronto, Ontario M3K1E7 Canada I will send out the replacement when it arrives. Please include order number and situation. Please send the game back with a low value and as a gift. Thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA" Makan til side =) rask tilbakemelding, god service og garantier og herlige priser! Deilig at PS3 spillene + DS spill er sonefrie =) Hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå