XeRoX|elg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast......fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert??? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast......fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert??? ? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast......fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert??? HÆÆÆ??? hva er du for en a ? ja du kan gå ned på expert og spørre dem. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 nå forstår jeg ingenting Du skal altså ha en paralellkabel fra nettverkskortet til CPU'en for å fikse grafikken? Eller.... :-? Lenke til kommentar
river Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hallo folkens.. Se nå på hva fyren skriver i det andre innleggene sine da! Han der har ikke mye å gjøre på. Minner meg om techno gutta som bare kødda hele tiden. Viss ikke det der er tull så er han et bra surrehode spør du meg! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Den Age Of Mythology posten hans gir faktisk mening da. Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg trenger en paralell kabel fra nettverkskortinngangen til intel pentium4 c3000.......me kulehode og rettetast......fordi jeg ikke får til graffikken på cs........kan d være noe gale me biosen eller asus korte?....eller kan du kjøpe dette på expert??? sveis fast asus kortet i pci-bussen... hvis dette ikke hjelper, ta den paralell kabelen, klipp den opp og sett den i lydutgangen.. kan sikkert hjelpe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå