Jennifer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 For noen mnd siden slutta jeg å røyke etter nesten 8 års jevnlig sigarett inntak. Men nå i ettertid har jeg sliti mye med sår hals og tørr hoste.. er det noen der ute som også har lignende erfaringer?.. er dette normalt.. eller burde jeg ta en tur til legen.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For noen mnd siden slutta jeg å røyke etter nesten 8 års jevnlig sigarett inntak. Men nå i ettertid har jeg sliti mye med sår hals og tørr hoste.. er det noen der ute som også har lignende erfaringer?.. er dette normalt.. eller burde jeg ta en tur til legen.. Symptomene kommer sikkert pga årstiden. Hold deg vekk fra røyken. vaio Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du burde ta en tur til legen tror jeg.. Tørrhoste er helt sikkert en bieffekt etter røykingen! Lenke til kommentar
Gjest Røykfri Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer. Det gleder meg at du har klart å slutte, og jeg ønsker deg videre lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå