[-GoMp-] Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hey Jeg har lenge irritert meg over den knøttlille harddisken på xboxen, som stadig vekk må tømmes for trailere og demoer for å få lasta ned noe nytt. Jeg har ikke lyst til å bruke 1500+kr på en xbox360 harddisk på 120GB. FUNKER EKSTERN HARDDISK GREIT? Har lest noen tråder her (fra 2006..) hvor folk sier at man ikke får lagret ting man laster ned fra Live på Ekstern harddisk... Har det blitt no forandring på dette, med en update f.eks? Må jo spørre seg hva MS har tenkt, dersom de gir ut add-on innhold til alle spill og forventer at man skal få plass til alt på "20GB", sammen med arcade spill, demoer, videoer..+++. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Man kan bare ha musikk, bilder og filmer på ekstern harddisk. Som du må legge inn fra pc. Man kan ikke lagre demoer eller trailere du laster ned fra live. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Må jo spørre seg hva MS har tenkt, dersom de gir ut add-on innhold til alle spill og forventer at man skal få plass til alt på "20GB", sammen med arcade spill, demoer, videoer..+++. De satser vel i grunn på at folk kommer til å kjøpe 120GB disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå