Gå til innhold

Hvor er du opprinnelig fra?


Olum

Hvor er du opprinnelig fra?  

741 stemmer

  1. 1. .

    • Norge
      638
    • Andre steder i Skandinavia
      11
    • Andre steder i Europa
      26
    • Nord-Amerika
      5
    • Sør-Amerika
      3
    • Afrika
      3
    • Asia
      19
    • Oseania
      3
    • Har bare lyst til å stemme
      33


Anbefalte innlegg

Kommer fra Vesterålen i Nordnorge. Vakker natur. Mye opplevelser.

 

Det går rein i gatene, vi sloss med isbjørnen hver dag, og midnattsola er en egen sol på himmelen (den var nok ikke en Norsking som spurte om). Noe av dette er det faktisk en del av søringer/østlenninger som tror.

 

Jeg ble KRAFTIG overraska når jeg oppdaga hvor DUM en Oslo-Væring var.

 

Jeg og en annen NordNorsk kompis + en Østlenning (Oslo) og en svarthudet som var 1 generasjons eller mer, vi var oppe på taket på blokka vår. Jeg viste de hvordan de fant nordstjernen som er basic, hvordan man ser satelitter på himmelen, og jeg lærte de om naturfenomenet Aurora bolearis (Nordlys), som selfølgelig ikke de har sett i sitt livsløp. Jeg hadde noen bilder av Nordlys på mitt kamera så jeg kunne vise dem, hvordan Nordlyset beveget seg over himmelen osv, hvordan rødt nordlys oppstår.

 

Han østlenningen er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og det er ikke jeg heller. Men han var ganske så mye sløvere.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kommer fra Vesterålen i Nordnorge. Vakker natur. Mye opplevelser.

 

Det går rein i gatene, vi sloss med isbjørnen hver dag, og midnattsola er en egen sol på himmelen (den var nok ikke en Norsking som spurte om). Noe av dette er det faktisk en del av søringer/østlenninger som tror.

 

Jeg ble KRAFTIG overraska når jeg oppdaga hvor DUM en Oslo-Væring var.

 

Jeg og en annen NordNorsk kompis + en Østlenning (Oslo) og en svarthudet som var 1 generasjons eller mer, vi var oppe på taket på blokka vår. Jeg viste de hvordan de fant nordstjernen som er basic, hvordan man ser satelitter på himmelen, og jeg lærte de om naturfenomenet Aurora bolearis (Nordlys), som selfølgelig ikke de har sett i sitt livsløp. Jeg hadde noen bilder av Nordlys på mitt kamera så jeg kunne vise dem, hvordan Nordlyset beveget seg over himmelen osv, hvordan rødt nordlys oppstår.

 

Han østlenningen er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, og det er ikke jeg heller. Men han var ganske så mye sløvere.

 

Både jeg og mine foreldre er født og oppvokst i Oslo. Altså en ekte Oslokar. Jeg har aldri vært lenger nord enn Trøndelag. Likevel vet jeg at det ikke går rein og isbjørn i gatene i Nord-Norge. Midnattsol er ikke en egen sol på himmelen. Jeg har ikke noe problem med å finne satelitter på stjernehimmelen og jeg har observert nordlyset noen ganger. Virkelig vakkert er det. Så østlendinger er nok ikke så dumme som du skal ha det til. Uten at jeg skal begynne å flame, kan jeg legge til at det fremgår av en undesøkelse jeg leste at folk fra fylkene i Nord-Norge er de minst utdannete i Norge.

Lenke til kommentar
Uten at jeg skal begynne å flame, kan jeg legge til at det fremgår av en undesøkelse jeg leste at folk fra fylkene i Nord-Norge er de minst utdannete i Norge.

Er vel betre å vera lågt/ikkje utdanna enn å vera douchebag frå Oslo? Eg uttalar meg her på generelt grunnlag, og ikkje om deg personleg Olum. Men er det noko eg vert oppriktig uvel av, så er det folk frå Oslo. :ermm:

Så fordi én østlending var stokk dum, så må flesteparten være det? O.o

Ja, det er heilt korrekt. Eg har i alle fall til gode å møte hyggelige folk frå Oslo+omegn.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...