kjekay Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Heisann! Har hatt en pc i snart 2 år nå, og har alltid hatt et problem som har gått meg på helvete nervene løs.. HVER gang jeg bruker et spill/program med 3d ytelse, så etter 10 min ca så låser lyden seg i ca 5 sek, så fryser bildet! eneste måte er å restarte! I windows XP får jeg blåskjerm om "Nv_disp.dll" osv, men har byttet skjermkort for et halvår siden ( uten hell!! ) Dette skjer i alle windows'ene jeg har prøvd! jeg har prøvd alle drivere til skjermkortet, uten noe hell. Vet dere hva som kan være galt? PCn min ( kun det viktigste ): athlon tbird 1200 asus kt133 hk asus gf4400 128mb 512mb sdram creative 128 PCI lydkort unex nettverkskort Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det kan jo virke som om problemet starter med lydkortet. Prøv å bytte det ut med ett nytt . Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lydkortet kan du fjerne og prøve uten. Husk å avinstallere drivere. Den filen du får opp på blåskjermen er jo skjermdriveren (eller en del av den). Da bør du kanskje ta en tur i bios og prøve å disable fast writes og prøve andre instillinger som har med agp-porten å gjøre. Prøv både 1x, 2x, og 4x agp, ingenting må være uprøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå