Gå til innhold

Kommer ikke inn på server utenifra

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få min Counter Strike Source server til å virke utenom hjemme nettværket mitt. Så langt kan ingen andre uten om nette min koble til min server.

Server program:Steam Dedicated Serverstår ikke på "lan"står på "Internett" i options)

Hjemme nettet består av 4 pc,alle bruker kabel. Internettet består av en Ruter som går videre til en trådlås sender. Derifra får alle dataene internett via nettværks ledning. Har (kun en bærbar data som går på trådlæst internett)

Dataen som kjører serveren er også koblet via den trådlåse dingsen. Det jeg tror er at det er der problemet ligger. Kan det være en ide å koble den utenom den trådløse senderen og hvordan?

Jeg har prøvd å deaktivere alle brannmurer inkludert den i i ruteren, ved å gå inn på 10.0.01. Og jeg har krysset av på ruterens internett side at spillet CS og Steam skal gå gjennom brannmuren OM den var aktivert. (just in case) Jeg kjører Servic Pack 1 på denne pcen så det er ikke noe brann mur på selve pcen å deaktivere. oG Virus programme mitt er også deaktivert på alle mulige måter (Avast virus program)

Noen som har noen ideer? :p

På bildet ser dere hvordan internettet mitt henger sammen :p

Ruter er i fra Nexgentel og den trådløse senderen er av typen SMG barricaderG

(make til den på bildet)

Takker for all hjelp

post-101909-1200869852_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...