Mr. Bojangles Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hey Har i dag 50/40-senk med originaldempere og Cobra-fjærere (alt for lite, samtidig som det er alt for mykt), men nå som sommeren nærmer seg vurderer jeg justerbart. Har sett på litt forskjellig, men blir ikke helt klok. Noen skryter billige sett fra Vmaxx og Supersport opp i skyene, andre sier dem er søppel. Har et pristak på ca. 4 laken, gjerne billigere hvis det lar seg gjøre (tenker Ebay etc.). Kommer nok uansett til å bestille fra utlandet, da jeg har spart en del på dette tidligere. Brukt er også en mulighet, hvis noen tilfeldigivis skulle ha noe "liggende å slenge". Bilen er en Golf III 1,8 GL, så trenger ikke noe baneoppsett - bare noe som fungerer til daglig. Vil gjerne ha så stivt som mulig, da jeg tenker å senke en del. Så får det heller gå på bekostning av kjørekomforten. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjørte på VMAXX og var strålende fornøyd prisen tatt i betraktning. Betalte vel litt under 6000 ferdig levert for 1,5 år siden i Norge, så regner med det er litt billigere nå, enda billigere i utlandet. Supersport er vel også kjent for å gjøre jobben.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Koni er kanskje et alternativ? Betalte så vidt over 6000kr for mitt inkl. mva, så man får nok tak i det enda billigere i utlandet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 6000 for justerbart Koni? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 6000 for justerbart Koni?Ja, opp til 40mm. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Sikker på at det ikke er 40mm senkefjærer på Koni-dempere som er justerbare i stivhet (altså ikke i høyde (regner dog med du har rett siden du har det selv ))? Uansett, han vil ha mer enn 50mm senk. Endret 22. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå skal ikke jeg si noe med sikkerhet, er ikke noe geni på dette området. Mulig det kun er justering av stivheten, har ikke pakket ut settet ennå. Står i hvert fall "Lower up to 40mm" elns. Tenkte å montere det nå til helgen, kan komme med en tilbakemelding på det. Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 K-Sport har vel kanskje coilovers? er svært billige justeringsmulighetene tatt i betraktning. 6250 til Galant, kanskje billigere til Golf. sjekk BSbildeler.no Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 sjekk ut vacn.... alltid noen som selger noe slikt der... Lenke til kommentar
jim-benny Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Beste senkesettet jeg har prøvd! Lenke til kommentar
trra Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blir litt vanskelig å justere opp igjen hvis man senker for mye Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Godkjenniningsproblemene gikk også plutselig opp 100%. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 på golf3 passer vel sett fra golf2, jetta, corrado, vento og toledo... det sto ihvertfall i tuv papirene på mitt senkesett... eller roter jeg fælt nå? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Kommer litt an på hvilken utgave/motor det er snakk om, men sånn generelt er det likt ja. Takker for svar, tror nok det blir Supersport fra Ebay evt. noe brukt fra VACN hvis jeg finner noe digg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå