OV-103 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har fått tak i en boks fra ericsson som tydeligvis skal fungere som en overgang fra LAN til WLAN. Den har en inngang for 12V DC, en antenne inngang (IF) og en ETH inngang for TP, foran på boksen så står det "ERICSSON" og "wireless LAN". Er det noen som kan hjelpe meg med å finne noen spesifikasjoner på den? Det eneste som står bak er: 83526ER C/S:2 SU-NI-1D-3.5b og at den er "made in Israel mar,2000" Vil denne fungere mot 802.11b? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Følte for å "bumpe" denne tråden siden jeg gjerne vil ha et svar. Men mens jeg poster så kan jeg jo like godt spørre et nytt spørsmål: Er det mulig å koble en coax kabel rett fra en N-connector (skal lage pringles yagi), eller trenger jeg en overgang? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Har funnet svaret på N-connector spørsmålet (fant også ut at det var et tåpelig spørsmål). Men jeg lurer fortsatt fryktelig på om noen kan skaffe noe info om den ericsson boksen. Lenke til kommentar
Oslogutt71 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ericsson brukte en periode wlan kort fra Symbol. Regner med at reste kommer derfra også. Lurer på om et av kortene het LA 2411. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Takker, skal se hva jeg finner på Symbol sine sider. Venter på svar fra ericsson via mail, men jeg har ikke store forhåpninger. Håper på at det er et accesspunkt (ser sånn ut), og om jeg får den til å virke så sparer jeg omtrent 2000,-. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg vet at dette er en *fryktelig* GAMMEL tråd, men jeg fant en maken boks i skuffen, og lurte på om noen fant en løsning /mere info på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå