Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Heisann. Det hele startet i høst da jeg skiftet klasse av forskjellige årsaker (lang historie). Vi var på klassetur for noen måneder siden, og da endte jeg og en jente opp i samme seng sammen med to andre. De stakk etterhvert, men vi ble liggende tett inntil hverandre. Etter noen minutter blir vi avbrutt (avbrutt og avbrutt, ikke at vi holdt på med noe annet enn å ligge der.). Danset en del med hun på juleballet, og ga hun et kyss på kinnet. Hun smilte vennlig tilbake og holdt øyekontakten til jeg runda hjørnet. Hun møter som regel ikke blikket mitt når jeg ser på henne og hun vet at jeg ser på henne, men det hender at jeg snur jeg og ser at hun ser på meg. Vi hadde en slags lek i klasserommet da jeg kom i høylytt diskusjon med nabogruppen angående ett spørsmål. Da turte hun se på meg (fordi alle andre gjorde det?). Vi danset polynese (spellcheck, noen?) i gymmen en gang. Jeg ba henne opp. Hun virket veldig glad for det. En annen gang i klasserommet setter jeg meg på pulten ved siden av hun (vi sitter en og en i klasserommet). Var en hel gjeng som satt og pratet. Uansett, hun setter seg med ryggen mot meg, men snur seg nesten hele tiden og ser på meg (ikke helt rundt, men snudde hodet slik at hun kunne se meg i øyekroken). Hun er aldri på msn, så jeg får ikke snakket med henne der heller. Hun har ikke blokkert meg, da flere av mine venner har sagt at hun aldri er der. Sendte melding for en stund siden, men fikk ikke svar. Venninene hennes har sagt at jeg burde 'prøve meg' på henne, men er ikke sikker på hva hun virkelig synes om meg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hmmm.... høres veldig kjent ut det der ja... vel jeg var i nettopp samme situasjon som deg med ei i klassen... hadde tenkt jeg skulle "prøve meg" på henne på en fest, men hu ble så full, og jeg var sjåfør så skulle kjøre henne hjem.. endte med at hu kyssa meg isteden for da jeg fulgte henne til døra, og siden da har vi vert sammen... så jeg slapp jo å prøve meg men ville ikke ha venta til hu du er ute etter hadde "prøvd seg" på deg... jeg sier GO FOR IT! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du liker hu så bør du jo prøve deg... Og hvis venninende hennes har sagt at du bør prøve deg så har de nok snakket med henne om det.. tror jeg.. jenter er slik.. de sammarbeider.. go for it! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har du mer å tape en å vinne i situasjonen dropper du det. Hvis du ikke er redd for at hun sier nei takk, kjør på Vet ikke hvor selvsikker du er, men man kan gjøre temmelig mange dumheter og fortsatt komme i mål. Lykke til! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjør på da mann! Ikke vær blind! Hu er hypp!! =D=D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sier som alle andre i denne tråden: Kjør på . Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ho virker litt usikker. så visst du tar "ledelsen" så har du nok fått deg ei jente:D Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det trengs vel egentlig ikke å bli sagt da teskjea for lengst har vært her, men stå på.... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjør mann, det er grønt lys! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hun er ganske sjenert. Har hørt at kino ikke helt tingen i det siste(?). Noen som har forslag til ting jeg kan "be" henne med på? Har huset helt for meg selv helga om en og en halv uke. Kanskje jeg skal spørre om hun vil se en film eller noe..? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hun er ganske sjenert. Har hørt at kino ikke helt tingen i det siste(?). Noen som har forslag til ting jeg kan "be" henne med på? Har huset helt for meg selv helga om en og en halv uke. Kanskje jeg skal spørre om hun vil se en film eller noe..? Be henne hjem til deg på en god middag og en film ville nok funket bra . Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Heh.. Middag vil nok funke særs dårlig tror jeg, film hjemme hos meg er alltids en mulighet. Holdt rundt henne i dag i friminuttet. Dog ikke så lenge Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg ville anbefalt deg og spørre henne, og eventuelt bake muffins eller noe en kveld. Husk glasuren! Det er pain in the ass og spørre ja, men bare gå for det! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Å så søtt Innviter hun hjem til deg.. Hvorfor er det dårlig ide med middag? Hvis du bare vil se film høres det ut som du forventer noe.. Altså.. Enkel mat MENS dere ser film? Så blir det ikke pinlig stillhet heller.. Hvis hun er sjenert pass på å snakke hvis det blir stille. Ha på musikk og sånne ting.. Kos dere Ikke gå for sakte frem heller.. Du kan jo feks holde rundt henne under filmen.. Og kanskje kysse hun når hun går om du får god respons? Åhh.. Savner den tiden.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kjør på! Nøler du så er du i vennefella på et øyeblikk! Du har kun timer igjen å gjøre det på. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjør på! Nøler du så er du i vennefella på et øyeblikk! Du har kun timer igjen å gjøre det på. Dette er helt sant. Make it right. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjør på! Nøler du så er du i vennefella på et øyeblikk! Du har kun timer igjen å gjøre det på. Dette er helt sant. Make it right. Det er faktisk helt sant. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg liker hvordan dere minner han på at han bare hadde noen timer igjen å handle på... ... for 19 dager siden! Endret 12. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette er utrolig seint, men Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå