TaWret Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skal bestille Viva Piñata nå for damen i huset sin skyld, men jeg blir også sikkert å spille det. Ikke det det skal stå i. Koster 249,- fra zailer med forza 2 i samme pakke. Nå er det nå slik at mange ganger når ting blir dubbet over til norsk, så høres det bare tåpent ut. Er det tilfelle i Viva Piñata? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ved å skifte lokasjon i menyene på selve Xboxen(System->Console settings->Locale->UK), så kan du få engelsk tale på spillet. Dette gjorde jeg ganske fort med dette spillet, syntes den norske talen var plagsom. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 FLott. Det jeg håpet på. Takker Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Nå skal det vel sies at den "norske versjonen" av spillet ikke er noe dårligere enn den engelske. Like fantastisk plagsom begge to. Holdt meg sålangt unna NPC-ene som mulig, og mutet lyden om jeg skulle handle noe. Ekstremt irriterende voiceovers i spillet. : | Endret 20. januar 2008 av Djevlen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hahah enig på det, men ellers er spillet gangske bra. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Syntes ikke den engelske talen var så plagsom som du skal ha det til, men hver til sin smak. Synes i alle fall den norske talen var i sin egen liga. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har bestilt spillet sjøl jeg. Vurderer å kjøre engelsk tale, da norsk tale på spill ofte suger. Men menyer og slikt hadde forsåvidt vært ålreit på norsk. Mulig å fikse det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ved å skifte lokasjon i menyene på selve Xboxen(System->Console settings->Locale->UK), så kan du få engelsk tale på spillet. Dette gjorde jeg ganske fort med dette spillet, syntes den norske talen var plagsom. Ah, takker og bukker. Det går jo virkelig ikke an å spille det med grusomme østlendinger som tyter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå