tveddal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hallo. Har kjøpt meg opel omega 1996 2,5 v6. Det er ein del som ikke virker. Turteller og tankmåler virker ikke, og erbeggen lyser heile tiden. Og så er det soltaket som det ikkje er noko liv i? Er det noen som har noen hint kor eg skal feilsøke???????? mvh Tveddal Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Begynn med å sjekk sikringer! Airbaggen har ikke sikkringer så der må du sjekke kontakter. Hvis det er sideairbagger så kan det være kontakten under setet som har dårlig kontakt Lenke til kommentar
tveddal Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Begynn med å sjekk sikringer!Airbaggen har ikke sikkringer så der må du sjekke kontakter. Hvis det er sideairbagger så kan det være kontakten under setet som har dårlig kontakt Hallo. Sikringane har eg sjekka, fant ingen som var gått. Det er ikkje side Airbagge på bilen. Dårlig beskrivelse vilken sikringer som var til kva!. Det er vel ikkje noen plass eg kan finne beskrivelse om vilken sikringer som høyrer til hvor?? mvh tveddal Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 I instuksjonsboka og på lokket til sikringsboksen! Sjekk kontaktene på Airbagene. Enkleste er å få lest ut feilkoder på et verksted Lenke til kommentar
tveddal Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 I instuksjonsboka og på lokket til sikringsboksen!Sjekk kontaktene på Airbagene. Enkleste er å få lest ut feilkoder på et verksted Hallo. I instuksjonsboka er det 2 blanke sider, så der var det ikkje meget hjelp og få. I lokket syntes eg det var dårligt merka. Har fått eit hint om at det kan vere print plata bak spedometeret, om dynamoen har levert litt masse strømm noen ganger. Er vist ein feil som dukker opp i blant. Om det er noen som har dei sidene i instuksjonsboka hadde det vert kjekt og hatt dei!!!! mvh tveddal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå