tomniel Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har lett litt rundt her, men kunne ikke finne noe svar på dette. har ikke xbox 360 trådløst nettverkskort? jeg laget meg nettopp en account på xbox.com og så for meg en lang natt med spilling men min xbox kommer ikke på nett. må jeg kjøpe denne for å få spillt trådløst: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...lessnetwork.htm ? Lenke til kommentar
Zorlee Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, du må nok ha den for å kunne spille trådløst. Ellers kan du koble til med nettverkskabel, hvis du har mulighet til det. Og for å kunne spille online, må du ha Gold abbonoment, bare så du vet det! =) Lykke til! Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 pokker, da var kvelden ødelagt takk for svar Ja, du må nok ha den for å kunne spille trådløst.Ellers kan du koble til med nettverkskabel, hvis du har mulighet til det. Og for å kunne spille online, må du ha Gold abbonoment, bare så du vet det! =) Lykke til! Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) da har jeg fått meg en network adapter. men får fortsatt ikke koblet til. får feilmelding på "wireless network". xboxen har samme avstand fra router som denne pcen jeg skriver på har. så det skal ikke være noe prob med avstanden. noen som har noen ideer? edit: nå vises det på xboxen at jeg er pålogget mitt hjemmenettverk. men på "test xbox live connection" får jeg "not connected". hva kan dette være tro? Endret 21. januar 2008 av tomniel Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Da har xbox 360 network adapteret ligget nesten en mnd i skuffen uten å bli brukt. :/ er det noen som har en god framgangsmåte for korleis eg kan få dette til? status: test xbox live connection: Network adapter - USB WIRELESS Wireless network - NOT connected. sjekker jeg "edit settings", så står det nederst: "network: COYS(som er mitt hjemmenettverk). all hjelp taes imot med takk:) Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er trådløsnettverket ditt "sikret"? WEP? MAC-filtring? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Er trådløsnettverket ditt "sikret"? WEP? MAC-filtring? ja wep 64, har lagt inn pass.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå