HenrikHax Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg fikk en Xenyx 802 mikser og et F-Controll Audio lydkort til jul, men jeg aner ikke hvordan jeg skal koble mikseren til lydkortet! Lydkortet har jeg plugget til pcen gjennom firewire, og da er det igjen 4 jack kabler som jeg ikke aner hvor skal! HJELP! Endret 20. januar 2008 av HenrikHax Lenke til kommentar
zckumling Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk en Xenyx 802 mikser og et F-Controll Audio lydkort til jul, men jeg aner ikke hvordan jeg skal koble mikseren til lydkortet! Lydkortet har jeg plugget til pcen gjennom firewire, og da er det igjen 4 jack kabler som jeg ikke aner hvor skal! HJELP! Line out fra mikseren og inn på unbalanced in på lydkortet.. du trenger bare to jack kabler, en til høyre kanal og en til venstre kanal.. Lenke til kommentar
HenrikHax Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Vel, det står ikke Line Out her! =/ Men det står Main Out ett sted her. -skal jeg sette jack kablene der da? Tusen takk for hjelpen altså! =D Lenke til kommentar
zckumling Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vel, det står ikke Line Out her! =/ Men det står Main Out ett sted her. -skal jeg sette jack kablene der da?Tusen takk for hjelpen altså! =D Ja, men husk å skru mix volumet på mixeren ned før du kobler til og tester så du ikke får deg noen overraskelser.. Lenke til kommentar
HenrikHax Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hei igjen! Jeg har testet og gjort nøyaktig som du har sagt, men får ingen resultat! =( Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå