Gå til innhold

BK: Shoot - Tiffany Beveridge

DeeTee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spennende bilder og gode farger. Originalen var klart bedre. Jeg syns du allikevel du kunne tatt dette bildet til et helt annet nivå om du hadde hatt en bakgrunn. Du sa du ville ha pin-up looken, tenk deg om du hadde tatt bildene i et svært luksuriøst hus med en stor lysekrans i taket og en diger trapp. Kanskje litt kravstor, men det kunne definitivt tilføyd noe.

Lenke til kommentar

likte det nederste best, om du vil ha old-fashion look kunne man jo prøvd B/W? ellers syns jeg dette bildet kunne vært fint i sepiabrunt!

Men ansikt og hår på modellen var veldig old-pinup og bra sminket:)

OT: Jobber du på tiger? isåfall skal du vel på maskeradeballet vårt 27. Januar. Der hadde det vært gøy å fotografere!

Lenke til kommentar

Bildene var fine, hot modell du har og :p. Det jeg likte mindre var at det øverste bildet som ser ut som om skal være gammeldags, ikke ble så gammeldags allikevel, det ble bare blasse farger. Du skulle prøvd å lagt til enda litt mer effekter for å fått gammeldags.

Det nederste var utrolig bra. Fine farger, gylden hud på modellen, og hun ligger i en perfekt stilling, det er dessverre noe å utsett her også. Det er ett eller annet ved øynene hennes som ikke er så bra. Hun ser ikke ut til å ha det så komfortabelt som resten av kroppen hennes. Kanskje hun skulle ha lukket øynene?

MVH

Christoffer

Lenke til kommentar
Bildene var fine, hot modell du har og :p. Det jeg likte mindre var at det øverste bildet som ser ut som om skal være gammeldags, ikke ble så gammeldags allikevel, det ble bare blasse farger. Du skulle prøvd å lagt til enda litt mer effekter for å fått gammeldags.

Det nederste var utrolig bra. Fine farger, gylden hud på modellen, og hun ligger i en perfekt stilling, det er dessverre noe å utsett her også. Det er ett eller annet ved øynene hennes som ikke er så bra. Hun ser ikke ut til å ha det så komfortabelt som resten av kroppen hennes. Kanskje hun skulle ha lukket øynene?

MVH

Christoffer

Skal faktisk være enig med deg der - øynene er på anspent søk etter kamera, og burde ha vært lukket for mer avslappet følelse.

Takker for alle andre tilbakemeldinger også. Og, ja - skulle gjerne hatt et flygel lett tilgjengelig, men man tager hva man haver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...