PyrionZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Spm står i topic, skal ha ny kjøler så jeg få klokka litt, og jeg har hørt at denne kjøler best. Men om den passer i kabinettet mitt vet jeg ikke, så hadde vært fint om noen kunne si om den passer i Antec Nine Hundred kabinettet. Takker for svar: ) Lenke til kommentar
Support-PCB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Spm står i topic, skal ha ny kjøler så jeg få klokka litt, og jeg har hørt at denne kjøler best.Men om den passer i kabinettet mitt vet jeg ikke, så hadde vært fint om noen kunne si om den passer i Antec Nine Hundred kabinettet. Takker for svar: ) Hej Den passar perfekt. Det ända är du måste tänka på är om den passar till ditt moderkort. Vad har du för moderkort? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har et Asus P5KC.. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 pyrion, Noctua NH-U12P oppdatert version kjøler bedre Noctua NH-U12P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå