kakemonster7 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei.. Har lyst på ny laptop.. Den gamle fujitsu-siemensen fra 2004 begynner å bli sliten.. Kunne kanskje tenkt meg en mac denne gangen.. Skal hovedsakelig bruke den til skolearbeid, sufring, chatting og litt spilling (akkurat nå spiller spill som fifa, call of duty).. Den laptopen jeg har nå (fujitsu'n) har fått så dårlig batteri at den kun varer i få min før den slukker, hvis jeg ikke har i strømkabelen. Så nå hadde vært deilig med en pc som kan brukes litt uten at den trenger strøm.. Er også ålreit om den er lett å frakte, altså at den ikke er så tung... Tenkte å bruke 6.000-9.000 ca.. pluss minus på forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87903 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Den ser jo ålreit ut sånn teknisk sett.. Men den er litt stor og tung... Ønsker gjerne en som er litt lett og portabel.. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva med den billigste macbooken? Den synes jeg er veldig liten og lett å ha med. Allikevel er den ikke dårlig heller Dog kun 1GB ram(Kan oppgraderes for 1k). MacBook 13,3" Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvis du skal se på mac anbefaler jeg deg å ta en titt på forumet på www.mac1.no Her kan du spøre alt du lurer på ang. mac og ting og tang. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Takk for tipsene Det er egentlig det samme om det blir mac eller vanlig pc.. Selv om det hadde vært artig å prøve mac denne gangen... Dette er laptopen jeg har fra før av forresten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå