MiniMoose Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...:36209;r:kelkoo Denne tven er veldig billig. Noen som skjønner hvorfor den er SÅ billig? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Fin pris ja, men mener å ha sett den billigere hos SIBA like før jul. Husk at prisen med størst skrift du ser på stretto er uten moms!! Det er forøvrig en knall TV - ifølge det jeg har lest (har ikke sett den sevl!). Omtrent samme som PX/PV 70 (testvinner og meget god TV for pengene), bare litt dårligere kontrast. Har sett flere som ikke har sett forskjell på PX 7 og 70. Se her for mere info: http://avforum.no/forum/tv-apparater/65099...c-th-42pv7.html http://avforum.no/forum/tv-apparater/60589...v70-haster.html Endret 20. januar 2008 av HappySal Lenke til kommentar
MiniMoose Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ok, for å få litt mer liv i sakene (fat chance!) så spør jeg heller; er det noen tilbud som slår dette prismessig/ytelsesmessig? Jeg vil helst ikke over 9000 kr. Skal ha veggoppheng også. Bonusspørsmål: Det er mye snakk om digitalt bakkenett etc. Vil jeg få problemer med bare en hdmi inngang? Eller er dette et problem som lett fikses? Er det lurt å bestille plasmatv over nettet, med tanke på lang reise og hvor "skjøre" tvene er? Endret 21. januar 2008 av MiniMoose Lenke til kommentar
MiniMoose Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Forandringer...må *Bumpe* denne. Lenke til kommentar
Actionchicken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, for å få litt mer liv i sakene (fat chance!) så spør jeg heller; er det noen tilbud som slår dette prismessig/ytelsesmessig? Jeg vil helst ikke over 9000 kr. Skal ha veggoppheng også. Bonusspørsmål: Det er mye snakk om digitalt bakkenett etc. Vil jeg få problemer med bare en hdmi inngang? Eller er dette et problem som lett fikses? Er det lurt å bestille plasmatv over nettet, med tanke på lang reise og hvor "skjøre" tvene er? Det kan være en forddel med flere HDMI-innganger ja, men du kan også kjøpe en switch hvis du skulle ha bruk for flere. Å bestille tvèr over nett er ikke noe problem, som oftest kommer de å leverer den på dør. Hvis det til formodning skulle være noe feil med apperatet du mottar dekkes dette av kundegaranti. Angående ditt TV-valg, kan du fortelle meg litt mer om bruksområde, sitteavstand og lysforholdet i rommet ditt? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Vel, jeg kan ikke si annet enn det jeg har lest på avforum (bl.a på de linkene over) og utifra det (at denne PX/PV 7 er veldig lik PV/PX 70) tviler jeg på at det finnes noe kjøp som gir mer valuta for pengene! Er den som de sier lik PV70 er det en knall TV! Funker fint til det meste, men har jo plasmaens negative sider med seg (Dårlig i sterkt belyste rom, gjennskinn i selve skjermen, muligheter for innbrenninger, da spesielt midlertidige...) MEN den har jo også de positive, som suverent sortnivå ifh LCD og generelt bedre bilde til vanlig TV-titting... Selv vurderer jeg om jeg skal kjøpe denne PX 7, eller en 46" LCD fra Fujitsu Siemens til samme pris (8600) Endret 22. januar 2008 av HappySal Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser tråden er litt gammel,men kjøpte denne igår til 4999,- på Amentio. Hadde fra før en 32" samsung LCD som etter overgangen til panasonic plasmaen ble en vits:) Sortnivået på plasmaen er i en helt annen gate og fargene er mye bedre. Nå er jeg ingen LCD/Plasma bildeexpert,men jeg er -svært- fornøyd. Til 4999,- kaller jeg dette et røverkjøp! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ser tråden er litt gammel,men kjøpte denne igår til 4999,- på Amentio.Hadde fra før en 32" samsung LCD som etter overgangen til panasonic plasmaen ble en vits:) Sortnivået på plasmaen er i en helt annen gate og fargene er mye bedre. Nå er jeg ingen LCD/Plasma bildeexpert,men jeg er -svært- fornøyd. Til 4999,- kaller jeg dette et røverkjøp! du må komme med tilbakemelding her om du liker tv, er spennt på hvordan den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå