Gå til innhold

Er det nokon sammenheng mellom signalkvalitet og kor på digitalt tv Viasat?

Anbefalte innlegg

Eg har LCD 32" Tatung MCGI og eg ser at det blir ein del korn på diverse digitale sendinger. Min signalkvalitet er 63 % og bildekvalitet 60 %. Eg har ingen problemer med å få inn Viasat digital tv, men viss bildekvaliteten hadde stått på 100 % ville kornene i bildenet forsvinne? Eller er det dekoderen som er for dårleg. Har ein Pace 250. Ser av og til at håret på menneskene henger etter når dei beveger på hodet. Akuratt som dei har parykk.

Tenkte at digitalt er digitalt (einere og nuller) og da får ein enten bilde eller ikkje?

Skjønte dere spørsmålet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utan at eg har spesielt greie på dette trur eg at dersom signalet vert for dårleg kan ein greie å få inn nokre pakkar med data, medan andre går tapt på grunn av bitfeil. Då vert nok biletet slik du seier.

Eg har Canal Digital, og har vanlegvis eit signal på rundt 70% og kvalitet på 80%. Kjem det eit snøfnugg på LNBen ramlar desse nivåa langt ned, og tv-biletet forsvinn vel på ca 40%. Det byrjar med at deler av biletet vert kornete, men lyd og bilete forsvinn raskt. Så no lurer eg på om eg skal gå for ei "heimelaga" løysing, eller kjøpe paraply på Elkjøp. Prøv fyrst å tørke av evt. vassdropar eller snø og sjå om signalet kjem seg. Du kan jo også prøve å finstille parabolen din, og sjå om biletet då vert betre. Men det høyrest vel også ut som dekoderen din heller ikkje er av dei med størst følsomheit.

Lenke til kommentar

Dette med korn som du sier er nok fordi du har for dårlig signal. Personlig har eg mellom 80/90% på begge og opplever så og si aldri bildeproblemer med mindre det blåser kyr ute(ja, bor på landet).

Når det gjelder parykken høres det mer ut som dårlig bildeprosessor i enten tv'en eller mottakeren. Eller dårlig bildepanel på tv'n.

Lenke til kommentar

Ja, dersom nokre av pakkane i bitstraumen forsvinn. Dersom signalet er for dårleg vil det oppstå bitfeil frå tid til anna. Bitstraumen er organisert i pakkar, som vil innehalde ein merkelapp som fortel kva som er i pakken, deretter kjem innhaldet og til slutt ein kode som er berekna ut frå det andre. Dersom det vert bitfeil vil koden ikkje stemme, og pakken vert forkasta. Då vil naturleg nok ein liten del av biletet mangle.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Dette tyder på dårleg kontakt, og du bør sjekke kontakten på antennekabelen. Meiner at eg las om tilsvarande problem i ein eller annan debatt på nettet. Problemet var korrosjon i kontakten og kabelen, og løysinga var å kutte av eit lite stykke, og så setje på ein ny plugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...