cmi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hallo. Lurer bare på en liten ting, hvordan får jeg bort den turkise streken på bildet?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) View --> Clear guides. Ser ut som ein guide. Desse lager du ved å dra ut frå linjalane. Redigert: Eller du kan bruke flytteverktøyet (move tool) og dra den ut av biletet. Endret 20. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ser ut som en Guide. View > Show > Guides Lenke til kommentar
cmi Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 View --> Clear guides. Ser ut som ein guide. Desse lager du ved å dra ut frå linjalane.Redigert: Eller du kan bruke flytteverktøyet (move tool) og dra den ut av biletet. Takker Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 guides kommer ikke med på bildet når de lagres, forresten. er bare en retningslinje i programmet, som kan brukes som en linjal eller en magnet for elementer. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg veti, men den r sinnsykt plagsom og i veien, når jeg ikke bruker den Endret 24. januar 2008 av cmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå