Akidon Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg er på jakt etter en kobling som kobles på en ledning for og så klemes på en annen ledning. Noen som skjønnte hva jeg mente og vet hva det heter? Endret 20. januar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ikke helt med på hva du tenker på. Brukes det til sterkstrøm eller svakstrøm? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Tenkte clas ohlson. Er til svakstrøm. Tingen er at det er så utrolig mye lettere å finne viss jeg hadde visst hva det het. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 tips: kan du tegne det for oss? Så blir det nok mye enklere å se hva det er enn om du bare forklarer det. -Stigma Lenke til kommentar
corax- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tipper du mener 3M sin Scotchlock, vet ikke helt hvor du kan kjøpe dette privat men biltema har sikkert noe som ligner.. Lenke til kommentar
jallajoj Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Strøm/lednigstyv, kaller vi det her eg er ifra, fås kjøpt på biltema, mener at mekonomen også har men er ikke sikker Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skjøteklemme kaller Clas Ohlson og Biltema det. Biltema har også en med flatstiftkobling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå