Gå til innhold

BK: Western riding

Mrs.Riot

Anbefalte innlegg

Endelig så fikk jeg til å ta gode bilder av hester inne i ridehuset! Jeg skøyt bare ISO høyt opp i været :)

I dag var det Show i Alvøen stall i Bergen og der stod jeg og knipset i vei.

Jeg fikk best bilder i fra Western ridingen så her kommer et par som jeg er veldig fornøyd med :)

Janurar_2008_398.JPG

Janurar_2008_395.JPG

EXIF:

f/4.5

eksponering 1/200 sek

ISO-1600

Brennvide 154

Janurar_2008_339.JPG

EXIF:

f/5

Eksponering 1/200sek

ISO-1600

Brennvidde 218

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk at det første bildet har en del ting på gang. Jeg får en følelse av fart / action. At hesten og rytteren kunne vært litt skarpere, kan jeg være enig i. Men bevegleses-uskarpeten i omgivelsene er bra. Jeg skulle også likt å sett litt mer av rytteren og hesten, og litt mindre av veggen. Mao. du burde valgt et mindre trangt utsnitt.

De to andre bildene ble mer ordinære.

Tom

Lenke til kommentar

Takk for svar. Nå tok jeg bare å knipset i vei egentlig så det utsnitte var sånn.

Og nok en gang(føler meg dum når jeg sier det , akkuratt som om at jeg bare finner det på) så er det uskarpt på grunn av at bilde ble lastet opp i mindre versjon, Den jeg har på pc så er hesten mye mer klarer men rytteren er fortsatt litt uklar.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Ble ganske fornøyd selv fordi det er ganske vanskelig å ta gode bilder av hester inne i ridehus.

Vis du har sett slike proffe heste fotografer sine verk så er de aldri blitt tatt inne i et ridehus ;)

Det er så mørkt der inne. Så fort vært kommer så blir det bilder ute ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...