Mrs.Riot Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Endelig så fikk jeg til å ta gode bilder av hester inne i ridehuset! Jeg skøyt bare ISO høyt opp i været I dag var det Show i Alvøen stall i Bergen og der stod jeg og knipset i vei. Jeg fikk best bilder i fra Western ridingen så her kommer et par som jeg er veldig fornøyd med EXIF: f/4.5 eksponering 1/200 sek ISO-1600 Brennvide 154 EXIF: f/5 Eksponering 1/200sek ISO-1600 Brennvidde 218 Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Bump. Ingen som har komentar? Er de for gode eller for dårlige ? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg syns de er litt for uklare, og er ikke veldig tiltalende. Det blir for basisk, men fungerer som event-bilder. Slike bilder kan derimot bli fine ute i naturen, og da slipper du å kompensere med ISO grunnet dårlig lys. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, nå var jo dette et show, jeg kunne ikke akkuratt jage dem ut i regnet Hehe Men jeg har planer om å ta masse bilder av hester ute når været tillater det Foreløpig så har jeg tatt fotodagen i hagen når det er fint vær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes faktisk at det første bildet har en del ting på gang. Jeg får en følelse av fart / action. At hesten og rytteren kunne vært litt skarpere, kan jeg være enig i. Men bevegleses-uskarpeten i omgivelsene er bra. Jeg skulle også likt å sett litt mer av rytteren og hesten, og litt mindre av veggen. Mao. du burde valgt et mindre trangt utsnitt. De to andre bildene ble mer ordinære. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Supre bilder enkelt og greit! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar. Nå tok jeg bare å knipset i vei egentlig så det utsnitte var sånn. Og nok en gang(føler meg dum når jeg sier det , akkuratt som om at jeg bare finner det på) så er det uskarpt på grunn av at bilde ble lastet opp i mindre versjon, Den jeg har på pc så er hesten mye mer klarer men rytteren er fortsatt litt uklar. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 De to første kan du sikkert på tenåringsjenter med hestedilla til å henge på veggen. Bra dokumentasjon av noe som opptar noen folk! Det siste ga meg ikke så mye. Ganske så undereksponert. Menmen. To av tre er jo strålende! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for svar! Ble ganske fornøyd selv fordi det er ganske vanskelig å ta gode bilder av hester inne i ridehus. Vis du har sett slike proffe heste fotografer sine verk så er de aldri blitt tatt inne i et ridehus Det er så mørkt der inne. Så fort vært kommer så blir det bilder ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå