Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ops, der gikk prosessoren ja. svidde dummrian jaja var bare en 1700+ da Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Helvete, der gikk prosessoren ja. svidde jæveljaja var bare en 1700+ da Sånne ord vil vi ha oss frabedt her på forumet. Samme gjelder sånne dritt-poster. Hold deg unna forumet hvis du ikke har noe å bidra med! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Helvete, der gikk prosessoren ja. svidde jæveljaja var bare en 1700+ da Sånne ord vil vi ha oss frabedt her på forumet. Samme gjelder sånne dritt-poster. Hold deg unna forumet hvis du ikke har noe å bidra med! bedre nå? når jeg først har en post på detta topicet: hvilken socketslot bruker pentium 1 Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei. hva er vitsen med denne tråden? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Nei. hva er vitsen med denne tråden? burde vel egentlig ha blitt posta i søppel ja. unnskyld :oops: Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei. hva er vitsen med denne tråden? Sikkert noen som vil ha litt flere poster å skryte av, akkruat som meg når jeg tenker meg om og svarer her. Stå på Fondus! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Nei. hva er vitsen med denne tråden? Sikkert noen som vil ha litt flere poster å skryte av, akkruat som meg når jeg tenker meg om og svarer her. Stå på Fondus! bryr meg ikke om hvor mange poster jeg har da, ville bare ha litt sympati *snufs* men nok om detta, jeg bare sier "slett" jeg Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 bryr meg ikke om hvor mange poster jeg har da, ville bare ha litt sympati *snufs* men nok om detta, jeg bare sier "slett" jeg Greit , Da har du min sympati. Hva slags sitter du på nå da? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 bryr meg ikke om hvor mange poster jeg har da, ville bare ha litt sympati *snufs* men nok om detta, jeg bare sier "slett" jeg Greit , Da har du min sympati. Hva slags sitter du på nå da? hvis du mener hva slags pc, så er det en compaq 1.8 ghz, ikke mye å skryte av nei. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 offa.. chillen no da! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Sonne emner vill vi ikke ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå