FLuAA Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har fått et problem med at firefox skifter fargen på linker til en grusom brunfarge. Mistenker at det muligens kan ha skjedd på grunn av at jeg valgte å importere settings fra internet explorer. Har prøvd å slette alt som har med firefox å gjøre, men får aldri spm. om å importere settings igjen. Virker som om settingsa er lagret et sted jeg ikke finner. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fikset problemet, eller hvordan jeg kan få firefox til å glemme absolutt alle instillinger? Legger ved et bilde. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du skriver at linkene har fått en stygg brunfarge. Men på bildet er jo linkene du har merket fortsatt vanlig blå. Er det noe jeg har misset eller? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Blå skrift med rød understrek, når de i alle år har vært ensfarget røde. Highlights i søkemotorer blir brune. Sånn så det ut før: Endret 20. januar 2008 av FLuAA Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Blå skrift med rød understrek, når de i alle år har vært ensfarget røde. Highlights i søkemotorer blir brune.Sånn så det ut før: Det er ikke firefox som har forandret linkene, det er isåfall de som lager nettsiden, de blir forandret med css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå