Gå til innhold

RYKTE: MGS4 Demo til PSN i Februar

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen er iallfall Bekreftet av en Editor av PSW.

Despite Ryan Payton already stating that Kojima Productions have no plans to release a demo of Metal Gear Solid 4 onto the Playstation network, Playstation World Magazine are reporting that a demo will indeed be available in Febuary. This is a UK magazine so the Feb date is most likely for the European Playstation Store.

>> Playstation World Scan

Thanks to TomEmo12 of Gametrailers for posting the scan.

Update:

I e-mailed the editor of PSW and asked him to confirm that this is true, and he replied that a Konami Rep confirmed that the build they played will be on PSN sometime in relation to the games release. If the game stays on track as Konami has said so far then it should arrive around Feb as the magazine states.

Original Reply:

"Hi,

At the time of writing the article a Konami rep told us a demo, the demo we played in our office for the magazine article, would be on the PSN Store. It's finished, we played it, so something should be appearing this month. It could all depend on the game's final on sale date, if it has moved to May then a demo could appear later, possibly February.

Keep checking the mag, or our website www.computerandvideogames.com.

Cheers,

Ian"

Now let's hope for Konami to say something to make it official.

Høres lovende ut, men vil ikke få for store forhåpninger i og med at Konami ikke har bekreftet noe...

Kilde

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Er det krise om eg ikkje har spelt MGS sidan nr 2 i rekka?

Nei, MGS4 fortsetter etter MGS2...men du burde absolutt ta en titt på MGS3 også.

En demo hadde vært fantastisk, jeg kommer til å kjøpe spillet uansett, men da får man ihvertfall prøvd litt (og sannsynligvis skrudd forventingene enda høyere). Det at Konami sier at de ikke kommenterer spekulasjoner gjør det nesten enda mer trolig at det er noe på trappene, tidligere har de jo avkreftet rykter som ikke stemmer (sånn som ørtenhundre og førti rykter om at MGS4 kommer til Xbox), ville det ikke da være naturlig å tro at de ville ha avkreftet dette også, om det ikke stemmer, og ikke bare latt være å kommentere det?

Men vi får se, jeg håper på den demo, selv om jeg er skeptisk...

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at vi får en demo. Tidligere utsagn fra utviklerne selv har sagt at en demo var utelukket, fordi de hadde nok arbeid med spillet i seg selv.

Hihi, skulle du sett - jeg fikk rett. Nuvel, dette var likevel trist. Jeg som alle andre håpet selvsagt, men hadde heldigvis ingen forhåpninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...