dannad Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som vet om det finnes noen spillpakker som inneholder alle Metal Gear Solid-spillene til PlayStation-konsollene? Har aldri prøvd MGS og har sterke ønsker om å prøve serien Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis dette er sant, så skal jeg kjøpe en pose med boller til Hideo! HÅPER det er sant Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror det når jeg ser det, men det hadde jo vært utrolig koselig hvis det viser seg å være sant! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Både MGS1 og 2 demoene er gode spillminner for min del, så håper dette er sant! Endret 21. januar 2008 av Paraplyet Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 MEGAFETT! Får bare håpe det er sant. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Demoen er iallfall Bekreftet av en Editor av PSW. Despite Ryan Payton already stating that Kojima Productions have no plans to release a demo of Metal Gear Solid 4 onto the Playstation network, Playstation World Magazine are reporting that a demo will indeed be available in Febuary. This is a UK magazine so the Feb date is most likely for the European Playstation Store. >> Playstation World Scan Thanks to TomEmo12 of Gametrailers for posting the scan. Update: I e-mailed the editor of PSW and asked him to confirm that this is true, and he replied that a Konami Rep confirmed that the build they played will be on PSN sometime in relation to the games release. If the game stays on track as Konami has said so far then it should arrive around Feb as the magazine states. Original Reply: "Hi, At the time of writing the article a Konami rep told us a demo, the demo we played in our office for the magazine article, would be on the PSN Store. It's finished, we played it, so something should be appearing this month. It could all depend on the game's final on sale date, if it has moved to May then a demo could appear later, possibly February. Keep checking the mag, or our website www.computerandvideogames.com. Cheers, Ian" Now let's hope for Konami to say something to make it official. Høres lovende ut, men vil ikke få for store forhåpninger i og med at Konami ikke har bekreftet noe... Kilde Endret 21. januar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Håper det kjem ein demo. Tviler på at eg kjem til å kjøpe spelet utan å få teste det skikkeleg sjølv i alle fall. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Konami går ut og sier at det bare er spekulasjoner, men en mulighet er det vel enda? KILDE Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 sjølsagt er det enda ein muligheit.. KONAMI vil berre sei det sjølv..ellers virka dei litt dumme likso.. "øøhh...ja me kjem me ein demo..æsj..dei sa det først..buuhuuu" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En demo hadde vært konge. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jau, veldig spent sjølv. Er det krise om eg ikkje har spelt MGS sidan nr 2 i rekka? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det krise om eg ikkje har spelt MGS sidan nr 2 i rekka? Nei, MGS4 fortsetter etter MGS2...men du burde absolutt ta en titt på MGS3 også. En demo hadde vært fantastisk, jeg kommer til å kjøpe spillet uansett, men da får man ihvertfall prøvd litt (og sannsynligvis skrudd forventingene enda høyere). Det at Konami sier at de ikke kommenterer spekulasjoner gjør det nesten enda mer trolig at det er noe på trappene, tidligere har de jo avkreftet rykter som ikke stemmer (sånn som ørtenhundre og førti rykter om at MGS4 kommer til Xbox), ville det ikke da være naturlig å tro at de ville ha avkreftet dette også, om det ikke stemmer, og ikke bare latt være å kommentere det? Men vi får se, jeg håper på den demo, selv om jeg er skeptisk... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Æ... CHECK THIS Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det var et spark rett i ballene. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det var faktisk litt trist. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Synd, men ikke overraskende. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå skal jeg gråte meg i søvn ... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tviler sterkt på at vi får en demo. Tidligere utsagn fra utviklerne selv har sagt at en demo var utelukket, fordi de hadde nok arbeid med spillet i seg selv. Hihi, skulle du sett - jeg fikk rett. Nuvel, dette var likevel trist. Jeg som alle andre håpet selvsagt, men hadde heldigvis ingen forhåpninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå