Gå til innhold

RYKTE: MGS4 Demo til PSN i Februar

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at vi får en demo. Tidligere utsagn fra utviklerne selv har sagt at en demo var utelukket, fordi de hadde nok arbeid med spillet i seg selv.

Det er vel ikke arbeidsmengden det står på nå, når de allerede har laget en demo som har vært spillbar på diverse elektronikkshow.

Lenke til kommentar
artig dette sjølvsagt men eg hoppa ikkje akkuratt i taket over "nyheiten"..

MGS4 ser forsatt ut som sine forgjengere, men dette hadde jo vore kjempemoro å prøvd, eg blir berre ikje såå skuffa om det skulle berre vere eit falskt rykte..

hadde killzone2 demo kommet derimot..;)

kommer killzone 2 mp beta;) godt nok det?:p regner med februar:)

Lenke til kommentar

MGS4 ser forsatt ut som sine forgjengere, men dette hadde jo vore kjempemoro å prøvd, eg blir berre ikje såå skuffa om det skulle berre vere eit falskt rykte..

DA hadde det vorte liv i leiren..:D

Lenke til kommentar

O store høvding... Nå fikk jeg litt flashbacks til da jeg testa Metal Gear Solid-demoen for første gang. Fy flate i Blokksberg hvor imponert jeg ble over den demoen. Spilte den sikkert 50 ganger, før spillet endelig kom. Og så var spillet faktisk ennå bedre enn demoen.

Aaah, good times... :)

Lenke til kommentar

DA hadde det vorte liv i leiren..:D

Jeg har bursdag 8. Februar. Pleeeeease gi meg det som presang! Jeg blir jo trossalt 18 :cry:

Lenke til kommentar

Husk at demoene til både Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2: SOL var tatt fra starten av spillet og et lite stykke inn. Det er det som er så genialt. Da blir spoilingen minimal.I tillegg får du forbredt deg på fullversjonen med tanker rundt konspirasjoner, andre teorier osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...