Xvani Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Syns jeg hadde råtten 3dytelse med Geforce ti4200 8x på et Asus P4PE, så jeg sjekket litt og fant ut via Aida32 at AGP var disablet. I BIOS står det at den er på 4x, hvordan får jeg skrudd den på? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Last ned de nyeste chipset-driverne, evt. ny driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 nja, intel drivere er vel bare intel application accelerator? og der har jeg nyeste versjon. Skjønner ikke hvordan nyere skjermkort drivere vil hjelpe meg. Har fra 41.xx serien (eller var det 40)? Har ikke tilgang til denne maskinen så ofte Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei :-) Når du først er inne i bios,,sørg for at AGP er enablet der! For det er mulig å enable/disable AGP i bios. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 har lett, fant ikke noe.... Hvor vil det ligge? Får lete en gang til. Det er jo så forbaska mange options her! Liker MSI KT3'n min bedre jeg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 ok, nå har jeg sjekket i BIOS. Fant ikke noen "enable/disable AGP" greie.. Satte så alt til default (den funksjonen) uten resultat. Klokket deretter ramtimings, satte 2-2-2-5, ser nå i AIDA at Ras to cas er 3, det samme med RAS precharge.... Bios gjør som den selv vil? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Noen med Asus P4PE som vet hvor AGP Enabled/disabled finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå