BigJaffa Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tok nokon i snike på ferja i sommer. EDIT: Bildene er ganske store vist du trykker på dei Endret 8. februar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det må vell bli postet før eller siden. Fantastisk bilde! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ang bildet som Winydancer har postet, jeg synes at det er merkelig at jenter ser ikke det samme som gutter. De fleste jenter legger alltid merke til at hun jente til høyre har ikke pupper! Minst ti jenter kommenterte om puppene til jenta, så lo de etterpå av neger´n Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heahe. Har faktisk ikke lagt merke til det før du sa det. Kan være av at jeg dør av latter pga han galningen hver gang jeg ser bildet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det gjorde jeg heller ikke før jentene nevnte det Endret 8. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tipper han våkna av blitsen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Såklart det mest geniale for min del Endret 8. februar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Digget den første der, med badeddrakten. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Den var litt "riski". Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den var litt "riski". yep Lenke til kommentar
lamial Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ang bildet som Winydancer har postet, jeg synes at det er merkelig at jenter ser ikke det samme som gutter. De fleste jenter legger alltid merke til at hun jente til høyre har ikke pupper! Minst ti jenter kommenterte om puppene til jenta, så lo de etterpå av neger´n Så rart! Jeg så også puppene først... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 @Gnålern Veldig tøft bilde! Lagret. Death valley er skumle greier, men de sier de ha en logisk forklaring på det. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kuleste? Må være dette. eller dette. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sitter på den bærebare så jeg har ikke så mange bilder. Får vel bli dette da: Tegna det selv på pulten i en samfunnsfagtime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå