Gå til innhold

Mass Effect: Får ikkje snakke med quest-giver etter utført oppdrag.

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har eit lite problem. Eg har kome til Feros (faktisk ferdig der), og tok meg ein runde i tunnellane for å finne ein motor-del. Der nede drepte eg ein ulve-konge, og då kom det opp eit quest:

You've killed what looks like the alpha varren. It's likely that someone back in Zhu's Hope will want to hear about this.

På kartet viser det at stakkars David Reinhold er questgiver, og at eg skal snakke med han. Men han babler berre (får ikkje dialog) om den stakkars kona si, og at han ikkje vil snakke no.

Gode råd?

EDIT: Eg kan kanskje ha drept kona hans...

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist jeg ikke husker feil, så er det ikke han som gir deg det queste, er en stund siden sist jeg spillte, men mener og huske at det enten er han fyren som står ute i korridorn i samme HUB, eller noen utafor Mener å huske at han man fikk queste hos var han som hadde ansvar for og skaffe mat. Så vist du finner en person som du kan ha en dialog med, som snakker om at han ikke kan skaffe mat til campen før alpha varren er drept, så er det den personen som har ansvar for det queste. Men vist du har gjort deg ferdig med main questen, så vet jeg ikke om du kan complete de side questa. Har ikke prøvd og gjort det i den rekkefølgen før.

Beklager vist jeg er ute å kjører her, men er ganske sikkert på at det var slik det var.

Lenke til kommentar

Questen som foregår i tunnellene bør man gjøre før man gjør hovedquesten i Feros. Hvis man er uheldig (eller går for max renegade) og dreper noen av kolonistene når man kommer tilbake fra ExoGeni bygget så blir rett og slett noen av disse questene umulig å levere.

Lenke til kommentar
Hei!

Eg har eit lite problem. Eg har kome til Feros (faktisk ferdig der), og tok meg ein runde i tunnellane for å finne ein motor-del. Der nede drepte eg ein ulve-konge, og då kom det opp eit quest:

You've killed what looks like the alpha varren. It's likely that someone back in Zhu's Hope will want to hear about this.

På kartet viser det at stakkars David Reinhold er questgiver, og at eg skal snakke med han. Men han babler berre (får ikkje dialog) om den stakkars kona si, og at han ikkje vil snakke no.

Gode råd?

EDIT: Eg kan kanskje ha drept kona hans...

Det er han i koridoren du skal levere det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...