Porty Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei. Jeg har litt problemer med ustabilt trådløst nettverk. Det pleier ofte å dette ut, slik at jeg ikke kan koble til nettet igjen før jeg har tatt strømmen på routeren. Noe jeg begynner å bli veldig lei! vi har en jensen router og dalane bredbånd. Noen som kan forklare hva problemet er og hvordan jeg kan løse det? Er løsningen å kjøpe en ny router? Lenke til kommentar
Porty Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ingen som kan hjelpe? Endret 24. januar 2008 av Porty Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ingen som kan hjelpe? Hei Porty Vil anbefale at du logger deg inn på ruteren din og endrer kanalen som ruteren sender på. Dette gjør du ved å logge på ruteren og gå inn på Wireless / WLAN menyen. PS!! Du trenger ikke å endre noe på pcen, da disse automatisk følger ruteren. Om du trenger detaljert beskivelse kan du sende oss en epost på [email protected] Vennlig hilsen Tor tekniker - JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå