Krom-stag Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hallois. Sitter her med et Asus P5k3 deluxe, så har jeg hørt at det går ann å ha to Ati gpu'er i crossfire, f.eks. 3870HD. Er dette mulig, hvis ja. Hvor skal jeg ha dem? P5K3. I den blå og svarte? Henrik. Endret 21. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hallois.Sitter her med et Asus P5k3 deluxe, så har jeg hørt at det går ann å ha to Ati gpu'er i crossfire, f.eks. 3870HD. Er dette mulig, hvis ja. Hvor skal jeg ha dem? P5K3. I den blå og svarte? Henrik. Det går helt fint ja, du setter skjermkortene ned i de blå og hvite kontaktene, setter på begge crossfire-bruene (som følger med skjermkortene) kobler til strøm til skjermkortene, laster ned nyeste driver fra AMD (de har kjøpt opp ati). Bare husk at du får med den driverpakken som inkluderer CCC (catalyst control center). installer driveren, restart pcen og så aktiverer du crossfire i CCC (krever enda en restart om jeg ikke tar feil). verre er det ikke Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hallois.Sitter her med et Asus P5k3 deluxe, så har jeg hørt at det går ann å ha to Ati gpu'er i crossfire, f.eks. 3870HD. Er dette mulig, hvis ja. Hvor skal jeg ha dem? P5K3. I den blå og svarte? Henrik. Det går helt fint ja, du setter skjermkortene ned i de blå og hvite kontaktene, setter på begge crossfire-bruene (som følger med skjermkortene) kobler til strøm til skjermkortene, laster ned nyeste driver fra AMD (de har kjøpt opp ati). Bare husk at du får med den driverpakken som inkluderer CCC (catalyst control center). installer driveren, restart pcen og så aktiverer du crossfire i CCC (krever enda en restart om jeg ikke tar feil). verre er det ikke Okey. Er du sikker på at jeg skal sette dem i de blå og hvite kontaktene? Er det ikke blå og svart det skal settes i?(bilde) Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Joda, er blå og svart du skal bruke Det står forsåvidt i manualen også. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Joda, er blå og svart du skal bruke Det står forsåvidt i manualen også. Okey, tusen takk for raskt svar. . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eg har redigert tilbake den opprinnelege teksten for at tråden skal være til nytte for andre. Det er ikkje tillatt å redigere vekk innlegg i ein tråd sjølv om du har fått svaret. Dette står beskrive i våre retningslinjer: Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Eg har redigert tilbake den opprinnelege teksten for at tråden skal være til nytte for andre. Det er ikkje tillatt å redigere vekk innlegg i ein tråd sjølv om du har fått svaret. Dette står beskrive i våre retningslinjer:Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Beklager Zeph, glemte meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå