MoozeBlaster Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hjelp.. Plutselig så nekter både bitcomet, utorrent, og emule og koble seg opp.. Det skjedde etter at ruteren min ble restartet. Kan dette fikses? Jeg er ikke datanerd for å si det mildt. jeg har en THOMSON ST546 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva har "datanerd" med saken å gjøre? Hva mener du med at de nekter å koble seg opp? Får du ikke kontakt i det hele tatt, eller går alt veldig tregt? Har du åpnet riktige porter? Prøvd å sette maskinen din som DMZ (google it) i routeren? Har du prøvd å koble deg direkte i modemenet, for å se om ting funker da? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hva har "datanerd" med saken å gjøre? Hva mener du med at de nekter å koble seg opp? Får du ikke kontakt i det hele tatt, eller går alt veldig tregt? Har du åpnet riktige porter? Prøvd å sette maskinen din som DMZ (google it) i routeren? Har du prøvd å koble deg direkte i modemenet, for å se om ting funker da? Ikke datanerd = Ikke gode nok datakunskaper til å fikse dette. Enkelt forklart så la oss si at jeg f.eks skal starte en torrentfil med masse seedere i bitcomet: Da skjer det ikke noe. Akkurat som om det leter etter seedere. Og emule kobler seg ikke opp i det hele tatt. Surfing på nett går derimot helt fint.. hjelp Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Telenor? jepp Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da er det ganske sannsynlig at de har satt begrensning på ditt abonnement pga uønsket trafikk, sjekk mailkontoen som fulgte med abonnementet. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Da er det ganske sannsynlig at de har satt begrensning på ditt abonnement pga uønsket trafikk, sjekk mailkontoen som fulgte med abonnementet. Jamen det skjedde jo for et par dager siden? Vi har hatt internett siden tidlig i fjor Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Denne begrensningen settes på så fort de merket f.eks en virusinfisert maskin er på linja. Når du fikk linja har ingen betydning. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Denne begrensningen settes på så fort de merket f.eks en virusinfisert maskin er på linja. Når du fikk linja har ingen betydning. hvordan får jeg det åpnet igjen? ringe kundeservice? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 http://www.online.no/datasikkerhet/abuse.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå