Rottenspacehead Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skal koble PS3 opp til en PC skjerm med HDMI->Dvi-M... Er det mulighet til å få lyd i annlegget mitt ved å koble fra SAmsung 226BW PC skjerm eller Ps3 til MArantz PM7001 forsterker ? Hvilken kabler trenger jeg isåfall ? Endret 20. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du finner som oftest svar på det du lurer på ved å søke på nettet. Denne oversikten skal kunne hjelpe deg. Kabelen du trenger er en phonokabel i ønsket lengde med hannplugger i begge ender. (Samme type som mellom cd-spiller og forsterker). Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Takker og bukker K-orm, hva skulle man gjort uten deg = ) hehe.. Søking er kjekt det, men enda kjekkere med vise folk som du, som man kan spørre = ) Endret 20. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Og jeg har ikke engang Playstation Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) kikka litt rundt nå... Playstation har bare optisk, mens den integrerte forsterkeren har Phono og ikke optisk... Finnes det noe combo Optisk/phono ??? For etter det jeg kan se så har ikke Pc skjermen Samsung 226BW noe phono den heller. Endret 20. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du bruker "AV Multi Out" utgangen (Som forklart i linken ovenfor), får du analog ut med en overgang. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 ah! tenkte ikke jeg på... Men da går det jo fra AV -> en boks ? -> phono kabel ? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Glem det.. fant det ut, var tydligvis mer simplere enn jeg trudde..hehe = ) var jo bare å kjøre phono pluggene fra det som følger med PS3 rett i forsterkeren. Endret 20. januar 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå