Gå til innhold

Unlocke Chars i Mortal Kombat


KaLasH

Anbefalte innlegg

Heisan.

Trenger litt hjelp her. Har kjøpt Mortal Kombat, som forresten er ett veldig godt fighting spill til XBOX. Men, vi spiller (nesten) bare 2-player. Og, det blir litt kjedelig etterhvert å spille uten unlocka chars.

 

Så, er det noen som har cheats/tips for å unlocke characters?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, er klar over Crypt for å låse opp chars med penger. Tenkte mer på cheat koder, gidder ikke spille helt gjennom Single player. Det tar altfor lang tid.

 

MK er faktisk ett meget bra fighte spill ja. Digger det at hver char har 3 forskjellige fighte metoder. Min mening er ihvertfall at det er bedre enn DOA3...

Lenke til kommentar
Kjøpte du?  :roll:  :lol:

Jau.. Har ikke noen modda xbox, og Mortal Kombat er konge.. Så det var ikke så dumt syns jeg..

Bra du likte det. 3 stk igjen bare, spilt mye, hehe. Har unlocka 4 stk nå. Bra spill ja, hvilken er din favoritt? Har ikke helt bestemt meg, men liker godt å spille med Jax...

Liu Kang har alltid vært min mann, så det kom som et slag i trynet på meg når de i introen dreper han. Det var han jeg var klar for å banke alle med! så nå må jeg vel finne meg en ny mann, men det blir nok en av de gode gamle. Liker ikke alle de der nye characterene, men det er jo kjekt at det er mange å velge mellom da..

Håper alle som har det har sjekket Extras greiene. Liten film om Mortal Kombat, og en annen kort film om hvordan de har laget dette spillet. Konge når de tar med sånne ting på spill!

 

(PS: Vet selvfølgelig hvilke kister jeg skal ta.. hadde vært umulig ellers)

 

Mortal Kombat forever 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...