KaLasH Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Heisan. Trenger litt hjelp her. Har kjøpt Mortal Kombat, som forresten er ett veldig godt fighting spill til XBOX. Men, vi spiller (nesten) bare 2-player. Og, det blir litt kjedelig etterhvert å spille uten unlocka chars. Så, er det noen som har cheats/tips for å unlocke characters? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Regner med at alle versjonenen av spillet er like, men vaffal på GC versjonen så handler det om å ta konquest, får og samle forskjellige type penger, som du igjen bruker i "The Crypt", der noen av kistene du kjøper innholder nye folk. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er det der nye Mortal Kombat spillet bra? Var storfan av MK i gamle dager, men har X-Box nå og har Dead or Alive 3. Er det verd det å kjøpe Mortal Kombat? eller er DOA3 bedre? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Vel om du digget MK før så er det ingen tvil. Om det er bedre en DoA3 som et slosse spill, det skal vel ikke så mye til.. så ja MK5 er et bedre spill en DoA3. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Vel, er klar over Crypt for å låse opp chars med penger. Tenkte mer på cheat koder, gidder ikke spille helt gjennom Single player. Det tar altfor lang tid. MK er faktisk ett meget bra fighte spill ja. Digger det at hver char har 3 forskjellige fighte metoder. Min mening er ihvertfall at det er bedre enn DOA3... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Kanskje jeg blir nødt til å kjøpe det da... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Done deal! Nå er det mitt.. Har spilt gjennom over halve singleplayer greiene i dag, så nå er det bare 3 characters igjen å unlocke. Bra spill! Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Bra du likte det. 3 stk igjen bare, spilt mye, hehe. Har unlocka 4 stk nå. Bra spill ja, hvilken er din favoritt? Har ikke helt bestemt meg, men liker godt å spille med Jax... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Her kan du se inholdet i de forsjellige krptene og diverse andre ting til mk http://www.gamewinners.com/gamecube/Mortal...dlyAlliance.htm Tror det er ganske likt på xbox som det er på gc med tanke på slike ting. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kjøpte du? Jau.. Har ikke noen modda xbox, og Mortal Kombat er konge.. Så det var ikke så dumt syns jeg.. Bra du likte det. 3 stk igjen bare, spilt mye, hehe. Har unlocka 4 stk nå. Bra spill ja, hvilken er din favoritt? Har ikke helt bestemt meg, men liker godt å spille med Jax... Liu Kang har alltid vært min mann, så det kom som et slag i trynet på meg når de i introen dreper han. Det var han jeg var klar for å banke alle med! så nå må jeg vel finne meg en ny mann, men det blir nok en av de gode gamle. Liker ikke alle de der nye characterene, men det er jo kjekt at det er mange å velge mellom da.. Håper alle som har det har sjekket Extras greiene. Liten film om Mortal Kombat, og en annen kort film om hvordan de har laget dette spillet. Konge når de tar med sånne ting på spill! (PS: Vet selvfølgelig hvilke kister jeg skal ta.. hadde vært umulig ellers) Mortal Kombat forever 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå