Sovesofa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Heisann.. tenkte jeg skulle leke litt sofistikert i går :!: og kjøpte ei 750 Ml flaske med Hvit vin... pleier som regel og drikke vodka, men som sagt gikk det i vin i går, begynte å drikke og vinen var slett ikke værst, husker ikke hvor mye jeg drakk, men ble skikkelig drita på såpass lite drikke... det forundret meg pleier jo å kjøpe en 0.7 med 40 %,, men ble like fort full på denne vinen som på vodkaen, no grunn til det ? vin funker bedre els no sånt? (hadde litt annen drikke også, men gikk mest i vin) ble også usedvanlig fyllesjuk dagen derpå også, er det vinens straff ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Min erfaringer er at jeg blir "fortere" full hvis jeg drikker en drikk jeg ikke har vært borti på leneg. Hvis jeg kun drikker øl i flere mnd, og investerer i gin eller vin virker det som at party-humøret kommer raskere. Jeg blir utrolig dårlig av fransk vin. Det er noe merkelig med den i forhold til andre viner generelt, uten at jeg er noe ekspert. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Pussig du nevner fransk vin for det var nettopp det det var.. litt tørr hvitvin.. spydde som bare f. og ble full på 0 komme niks... nesten skummelt... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er vel garvesyre i vin, og det gjør deg vel "dårlig" Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er vel garvesyre i vin, og det gjør deg vel "dårlig" Han sier han drakk hvitvin, og den har forsvinnende lite, om noe garvesyre (tanniner) i det hele tatt. Var nok en kombinasjon av dagsform og uvant drikke tenker jeg. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Må ha vært det... var så long gone at det var ille... var forresten veldig trøtt og hadde ikke spist noe særlig den dagen... en hamburger + frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå