pjotrogsteik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skal kjøpe ny LCD/plasma-tv og har funnet mange bra tilbud og bra sider, jeg utelukker Pixmania, for har hørt at noen får bra erfaring mens andre helt bånn, men uansett hvordan er det på frakt fra sider som XD.no og mange fler som gjør at du må registrere deg for å få vite fraktpris , er sabla irriterende , de skulle gjort som netonett.no der frakten står nederst til venstre . Så det jeg lurer på; er det noen som har erfaring med frakt fra XD.no så ikke jeg ender med skjegget i postkassa. Endret 21. januar 2008 av pjotrogsteik Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Frakten er vel ganske lik alle andre. Enten så sender de med posten eller et av disse private firmaene. Ville vel kanskje sendt dem en mail ang pris på frakt. Da dette sikkert er noe forskjellig fra sted til sted. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 XD sender fra Sandefjord. Så da spørs det jo hvor i verden du bor da, og hvor mye varen veier. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ... frakten står nederst til venstre ... Ved kjøp av flere ting er ikke fraktomkostningene lik hva hver enkelt ting ville medført i frakt. De fleste butikkene har også forskjellige fraktmetoder/omkostninger. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 XD sender fra Sandefjord. Så da spørs det jo hvor i verden du bor da, og hvor mye varen veier. Er det mulig å hente noe derifra da , sånn lager der man kan hente varer man har bestilt på nettbutikken? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei. Det er ikke mulig å hente varer fra Torp Distribusjon som har lageret for Mpx og XD. Ganske dårlig egentlig. Men bor du i nærheten så har jo både netshop og navitel henting. Komplett nuligens også. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 XD og MPX kjører Tollpost på TV'er, hvitevarer og andre varer med forholdsvis stort volum. På disse sendingene er det en fastpris. 395,- er den vel pr. dags dato. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skulle handle hos DEAL.NO og benytte meg av gratis frakt på barneutstyr ved handel over 500kr. Greit nokk det,sjekket ved kasse 0kr i frakt. Tenkte da samtidig å handle noe mere og la inn en Nintendo DS,sjekket ved kasse 318kr frakt. Har prøvd litt fram og tilbake med div.varer. Alene med et side by side kjøl/frys ble frakt 990kr,ikke så galt det. Men når jeg i tillegg la inn barneutstyr(500kr/gratis frakt),kom frakt opp til 2635kr. Veldig forvirrende og missvisende. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) XD og MPX kjører Tollpost på TV'er, hvitevarer og andre varer med forholdsvis stort volum. På disse sendingene er det en fastpris. 395,- er den vel pr. dags dato. Men bor du i nærheten så har jo både netshop og navitel henting. Komplett nuligens også. Nettop , den veier 18,9 kg , sikkert 20-22 med emballasje , men når jeg går til kassen og skal kalkulere frakt så står det 495,- :S det må vel være feil , for på fraktalternativer står det klart og tydelig nederst, at Tollpost , 0-30 Kg koster 395,- og som sakt tidligere kommer det opp frakt på 495,- kan man sende epost for forklaring til XD.no, kan jo ikke betale 100 kr mer uten grunn. Endret 22. januar 2008 av pjotrogsteik Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nettop , den veier 18,9 kg , sikkert 20-22 med emballasje , men når jeg går til kassen og skal kalkulere frakt så står det 495,- :S det må vel være feil , for på fraktalternativer står det klart og tydelig nederst, at Tollpost , 0-30 Kg koster 395,-og som sakt tidligere kommer det opp frakt på 495,- kan man sende epost for forklaring til XD.no, kan jo ikke betale 100 kr mer uten grunn. Tipper kundesenteret ordner opp dersom du kontakter dem før eller etter du legger ordre Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Moms kanskje? 395 er uansett rimelig stivt. 182.5 kr hos komplett for en tv som veier 23.5kg m/emballasje. Endret 23. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå