Enceladus Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei, jeg driver å lager en hjemmeside for salg av t-skjorter. Siden er til en venn av meg. Siden jeg ikke kan html eller annen form for koding så bør jeg bruke de alternativene jeg har. Jeg er en god designer men koding er bare ikke min greie så det er poengløst at jeg forsøker å lære meg det. Det har jeg prøvd før og er bare bortkastet tid og energi. Jeg kan lage fine sider men ikke med noe særlig funksjoner. Derfor lurte jeg på hvordan jug burde legge opp siden med tanke på funksjoner. Det viktigste nå er å finne en brukbar betalingsmetode og shipping av vare for kundene. Hvordan bør dette foregå? jeg bruker macromedia dreamweaver til å bygge opp siden. Endret 20. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Zencart kan settes opp uten en linje kode, men du bør ha litt peil på sikring av php (databasekobling og filrettigheter). Etterpå er det bare å sette opp grafikken, slice i vei, og kompilere en template. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hmm ok det hørtes jo veldig bra ut med Zencart. Da leser jeg litt om sikring som du sier osv. Lærer meg så mye som mulig om dette og gir det et forsøk. Takk for svar Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ok dette ser bare for vanskelig ut, haha. Jeg skjønner absolutt null nix av noe! Hjernen min er tydeligvis ikke skapt til å forstå dette haha, bare til å lage fint design Jeg forsøker noen andre løsninger jeg... Endret 21. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
eivihnd Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har du prøvd spreadshirt? www.spreadshirt.no Endret 28. januar 2008 av eivihnd Lenke til kommentar
madompa Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har du prøvd spreadshirt?www.spreadshirt.no Hvis han skal lage en side for en person som lager t-skjorter, er det vel ikke vits med en annen side som lager t-skjorter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå