Gå til innhold

Ny billig og grei mobil til dama, helst med djuice

RamGuy

Anbefalte innlegg

Hei,

Dama har tenkt til å skaffe seg en ny mobil til uka. Hun har vært drit lei (egentlig aldri hvert fornøyd) med sin nåværende Sony Ercisson K610i. Og nå skrur den seg av hele tiden og mye rart, så nå har hun bestemt seg for å skaffe en ny mobiltelefon.

Hun skal betale den selv, så hun skal helst ikke ha noen dyr mobil.

Hun er ikke spesielt "teknisk begavet" så en brukervennlig mobil er å foretrekke.

Og sånn som de fleste andre, er hun ikke alltid like "varsom" med mobilen, så at den tåler litt er heller ikke noe minus.

Selv er hun som de fleste andre jenter, og ønsker seg en "klapp / kamskjell" mobil. Ja, jeg vet :roll:

Gjør jo heller ikke om kameraet er brukanes. Super 3G, WiFi, EDGE osv er helt uvesentlig da hun ikke aner hva det er i det hele tatt.

Så altså en brukervennlig, robust, grei og billig mobiltelefon er hva vi er ute etter :)

Det gjør som sagt ikke noe om det er en "klapp / kamskjell" og ser litt "fin" ut.

Og siden jeg har Djuice Friends er det en fordel om den er uten abonnement eller med Djuice Friends / Djuice Cash / Djuice Control / Djuice Netcash. Helst ikke Control, da det er et skikkelig dritt abonnement.

Selv ser hun på Tele2, men Tele2 er vell kjent for å ha veldig dårlig nett her i Norge har jeg hørt, samt at det utelukker gratis ringing fra meg til henne. Noe som faktisk er ganske viktig. Samt at jeg ser ikke at Tele2 har noen grusomt gode tilbud uansett :p

Det skal sies at hun bor alene med faren sin uten hustelefon, ergo blir mobilen ganske flittig brukt til både ringing og meldinger. Og det er derfor Djuice Control som hun har i dag er helt horribelt, med tanke på ringe kostnadene.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så litt på disse:

Sony Ericsson Z310i, Nokia 6085 og Sony Ericsson S510i.

Sistnevnte ble vell kanskje i det dyreste laget.

Det er 499 for Z310i, 699 for 6085 og 1299 for S510i med Djuice Zero.

Syntes Djuice Zero kanskje var det beste Djuice abonnementet for henne, med greie ringe og sms priser, samt hun kan ta å aktivere studentfordelene, som gir hun de første 60minuttene gratis :)

De tre telefonene jeg fant var jo ikke spesielt mye å skryte av, de to første er jo veldig utpregede "billig-telefoner" hvor de har både dårlig skjerm og kamera. Sistnevnte er vell kanskje en god del bedre enn de to første, og befinner seg en klasse høyere, hvor mye av "billig preget" er borte. Men har fremdeles beskjedent kamera.

Lenke til kommentar
W580 går for 799,- med Zero på Telenor. Er nesten identisk med S500, men har bedre musikkspiller og valgknapper

Glemte den :p

Mikset den med S500i, da de ser veldig like ut :)

Eller S500i ser vell litt penere ut, men er jo bygget nesten identisk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...