tobbesen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei! Leter etter et 5.1 sett til ps3 til rundt 1500 den MÅ ha optisk inn... Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Leiter faktisk etter noe slikt selv. Denne til 2895 er den billigste jeg har funnet til nå http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30391...led#ProductTabs Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den logitech z-5500 som Tallyho nevnte er ganske bra! Jeg kjøpte mitt her: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=4570 Er rimeligere enn komplett. Det passer perfekt til Playstation 3! Fungerer også utmerket til å se filmer på osv. THX-lyden når man ser på film er meget god! Bra anlegg til den prisen Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Virker bra den der, men etter å ha brukt mange tusenlapper på ny ps3 med utstyr og spill +en ny tv, så hadde det vært fint om det fantes en rimeligere løsning. Noen som har peiling på priser til et optisk system til en lavere pris? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 jeg har sett på noe slikt dette også.. litt over mitt budsjett, men shit dau 2 hdmi innganger og optisk http://www.pixmania.com/no/no/541204/art/s...#fichetechnique Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Virker bra den der, men etter å ha brukt mange tusenlapper på ny ps3 med utstyr og spill +en ny tv, så hadde det vært fint om det fantes en rimeligere løsning. Noen som har peiling på priser til et optisk system til en lavere pris? På den annen side er det vel greit med litt ok lyd når du først har peiset på med ny tv og spillkonsoll. 2600 kr. er svinbillig for såpass brukbar lyd det logitech-anlegget gir deg. Du får mye mindre for pengene om du kjøper noe crap til en tusenlapp. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 true that. Hva med greia til 1900 som tobbesen viste? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) true that. Hva med greia til 1900 som tobbesen viste? Den så jo i og for seg ikke så håpløst ut. Er ingen ekspert på området, så du må nesten se om du finner anmeldeldser/erfaringer. Det er sikkert lurere å spørre enten på Lyd og bilde-delen av dette forumet, eller på avforum. Endret 20. januar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan man ikke bruke et anlegg som ikke bruker optisk kabel? Finne det ingen optisk til mini jack (3,5 mm) kabel man kan bruke? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan man ikke bruke et anlegg som ikke bruker optisk kabel?Finne det ingen optisk til mini jack (3,5 mm) kabel man kan bruke? Joda, hvis man tar lyden ut via analog SCART Multi Out så kan du bruke RCA inn i forsterker, eventuelt bruke RCA - 3,5 mm stereo. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvordan er kvalitetsforskjellene på slikt og optisk for en vanlig bruker? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan man ikke bruke et anlegg som ikke bruker optisk kabel?Finne det ingen optisk til mini jack (3,5 mm) kabel man kan bruke? Joda, hvis man tar lyden ut via analog SCART Multi Out så kan du bruke RCA inn i forsterker, eventuelt bruke RCA - 3,5 mm stereo. Han skal jo kjøpe seg 5.1 sett. Blir lite vits for han da om han blir sittende igjen med kun 2 høyttalere det blir lyd i i tillegg til suben. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 jeg har sett på noe slikt dette også..litt over mitt budsjett, men shit dau 2 hdmi innganger og optisk http://www.pixmania.com/no/no/541204/art/s...#fichetechnique Ser okei ut det der, men legg på frakt 151 kroner, så stiger der over 2000kr. Jeg vet ikke hvordan det er med toll derfra, sendes jo fra utlandet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet om en bra side for tester av hjemmekino stuff.. sånn på et levelig nivå opptil si som en ytterste maks, 5000kr eller noe? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tror det letteste er å finne noe du har lyst på og deretter lete på google etter tester tidus2k4. Sjelden ting i den prisklassen blir testet vil jeg tro. Utenom pc-høytalere slik som det logitech settet folk her på forumet er så glad i LydogBilde Eneste testene lydogbilde hadde av komplette sett. Endret 20. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Oki.. takker for linken. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Syns slike ting er litt snodig. Man har en spillekonsoll til mange tusen, også skal man ha 5.1 pakke til små penger? Hva med å spare litt og begynn å bygg opp et anlegg. Trenger ikke å kjøpe alt i en smell. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 er det muligheter for å bestille z-5500 fra utlandet? amazon.com har den drit billig, men sender ikke til norge Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 har du sjekka et søk på ebay? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Rart å se Z-5500 til over 2,500,- ennå. Jeg kjøpte mitt for vel 3 år siden til kr. 2.395,- da det var på tilbud på netshop tror jeg det var.. uansett et finfint system til PS3 bruk. Skulle gjerne hatt et bedre et, men pyttsann, det funker fint ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå