MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Prøver ut en liten ide jeg fikk etter og ha sett litt på gitar tråder, den kan hende denne blir en fiasko eller en sukkses. Her kan man legge ut introen av en sang i tablatureer, eller man kan legge ut skalaer men da må det stå at det er skala også.. Det er de samme reglene som på nesten alle andre quizer. A legger ut tab B svarer og venter på om det er godkjent, vis B er 100% sikker så kan B legge ut en med engang. Vis ingen ting har skjedd på 6 timer kan a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m,n,o,p,q,r,s,t,u,v,w,x,y,z,æ,ø eller å legge ut tab. Man må legge ved sjanger også, vis ikke blir det litt vanskelig for en jazzmusiker og vite hvilken black metal låt det er. Legg også ved hint vis ingen kommer opp med noe etter neon timer. Jeg starter enkelt. Trash-metal: -------0----------0-------- ------0-0-------0--0------ -----0---0-----0----0----- ---------------------------- ---------------------------- -0-----------0------------- Endret 20. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
catolap Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Metallica - Nothing Else Matters. Trash? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Tror vi bare sletter denne, jeg. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva med å ta introene fra Guitar Hero?! That'll be funny as hell :!: Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hva med å ta introene fra Guitar Hero?! That'll be funny as hell :!: Hvordan skriver man dem? sånn som på guiar hero? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå