HaxyQ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei Jeg hadde et problem med Pinnacle litt tidligere, hvor videoer jeg hadde tatt opp med f.eks Fraps ikke ville spilles av i Pinnacle. Jeg fikk delvis fikset dette, men det er fortsatt noen opptak som ikke vil spilles av. Så jeg bestemte meg likegodt for å lage denne filmen i MovieMaker. Men når jeg skal publisere filmen, så får jeg feilmeldingen: Windows Movie Maker kan ikke lagre filmen på angitt plassering. Kontroller at de opprinnelige kildefilene som brukes i filmen, fremdeles er tilgjengelige, at lagringsplasseringen fremdeles er tilgjengelig samt at det er nok ledig diskplass, og prøv på nytt. Jeg har sjekket/prøvd: Andre videoer Kun bilder Kjøre som admin Sjekket at jeg har nok diskplass Prøvd flere plasseringer, tilogmed på en annen harddisk Ingenting ser ut til å funke. Så hvordan i allverden får jeg fikset dette? Kanskje jeg skulle prøve å reinstallere MovieMaker. Hvordan gjør jeg det? (Har Vista Ultimate 32-bit) Takker for svar. Endret 20. januar 2008 av Haxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå